شمانیوز
شما نیوز

شماره تلفن های ضروری برای سفرهای نوروزی + لیست

افندی‌زاده شماره تماس‌هایی را برای ارتباط مردمی در تعطیلات نوروز به این شرح اعلام کرد: اطلاعات راه‌ها با سامانه ۱۴۱، قطار و راه آهن با سامانه ۵۱۴۹ هواشناسی ۱۳۴، اطلاعات پرواز ۱۹۹ و فرودگاه امام ۵۱۰۰۱۱۸ و استان‌های دارای بنادر با ۱۵۵۰ است که شبانه‌روز پاسخگو هستند.

شماره تلفن های ضروری برای سفرهای نوروزی + لیست

به گزارش شمانیوز: افندی‌زاده شماره تماس‌هایی را برای ارتباط مردمی در تعطیلات نوروز به این شرح اعلام کرد: اطلاعات راه‌ها با سامانه ۱۴۱، قطار و راه آهن با سامانه ۵۱۴۹ هواشناسی ۱۳۴، اطلاعات پرواز ۱۹۹ و فرودگاه امام ۵۱۰۰۱۱۸ و استان‌های دارای بنادر با ۱۵۵۰ است که شبانه‌روز پاسخگو هستند.

 

نوروز

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حیرانی، مدیرکل ستاد اقامه نماز در اظهاراتی گفت: با توجه به تقارن ماه رمضان با نوروز، امکان اقامه نماز جماعت و افطاری ساده در بعضی مراکز بین‌راهی پیش‌بینی شده است و در استان‌های که کثرت مسافر دارد، ابلاغ شده تمام مراکز و مساجد در اختیار فرایض دینی قرار گیرد.

مدیرکل ستاد اقامه نماز نیز درباره سفر در ماه رمضان نیز بیان کرد: اگرچه این موضوع در حوزه کار این ستاد نیست، ولی در کل سفر منافاتی با ماه مبارک رمضان ندارد، کسی که سفر می‌رود مسئله شرعی ندارد، اما خدشه وارد شدن به شئونات ماه مبارک رمضان را کسی نمی‌پذیرد، هم شرع با این موضوع مسئله دارد و هم قوانین کشور.

مهران جمال ـ مدیر روابط‌عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ـ گفت: ۵۰ هزار جوان آموزش دیده در ۲۵۰ پست ثابت در تعطیلات نوروز ارائه خدمات می‌دهند و سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر در نوروز با شعار "بهبود تلفات جاده‌ای" در کنار مردم است. در اماکن گردشگری نیز ۱۵۰ تیم دوچرخه‌سوار امداد و نجات ارائه کمک‌های اولیه دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied