شمانیوز
شما نیوز

جاماندگان ثبت نام خودرو بخوانند

فرصت طلایی برای جاماندگان ثبت نام خودروهای داخلی

برخی متقاضیان دارای شرایط ثبت‌نام خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو بنا بر دلایل مختلف نتوانستند در موعد ۲۶ تا ۲۹ اسفند۱۴۰۱، موفق به ثبت درخواست خود شوند. اکنون یک فرصت طلایی برای این گروه از جاماندگان ثبت نام خودروهای داخلی اعلام شده است.

فرصت طلایی برای جاماندگان ثبت نام خودروهای داخلی

به گزارش شمانیوز،‌ سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای آندسته از جاماندگان ثبت‌نام خودروهای داخلی که نتوانستند در بازه اعلامی قبل از عیدنوروز موفق به ثبت‌نام شوند، از فردا (شنبه هفتم فروردین ماه) به مدت دو روز (تا روز یکشنبه هشتم فروردین) بازگشایی و فعال خواهد شد و جاماندگان می توانند درخواست خود برای خودروی مورد نظر را ثبت کنند.

سخنگوی وزارت صمت با اعلام اینکه عده ای به دلیل نزدیکی زمان فروش ایران خودرو و طرح تخصیص یکپارچه خودرو، فکر کردند با همان حساب وکالتی می‌توانند ثبت نام کنند و آن را به نفع سازمان حمایت تغییر ندادند، حذف شدند، گفت: از سوی دیگر تعدادی از متقاضیان هم از جهت اشکال در حساب وکالتی خود دچار مشکل شده و موفق به ثبت‌نام نشدند، برخی دیگر هم به دلایل بار ترافیکی بالای سایت سامانه، با پیام‌های مختلف و ارورهایی نظیر عدم تطابق کد ملی و شماره تلفن، عدم یافتن حساب وکالتی و... نتوانستند ثبت‌نام خود را نهایی کنند. قول می‌دهیم تا نفر آخری که حساب وکالتی تعریف و ۱۰۰ میلیون تومان را مسدود کرده باشد، ثبت‌نام انجام خواهد شد.

با توجه به نزدیکی زمان ثبت‌نام اولیه (تعریف حساب وکالتی و واریز وجه) با طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو به مناسب نیمه شعبان و البته اینکه اعلام شد که متقاضیان می‌توانند با یک حساب وکالتی به شرط موجودی برای دو طرح (٢٣٠ میلیون تومان) و به‌ نفع سازمان حمایت کردن حساب وکالتی خود، در این طرح شرکت کنند، برخی متقاضیان باز هم علیرغم همه اطلاع‌رسانی‌ها اشتباه کرده و حساب خود را به نفع سازمان حمایت نکردند و تصور کردند که همان حساب وکالتی به نفع ایران‌خودرو کفایت می‌کند، اما این افراد از لیست واجدان شرایط حذف شده و نتوانستند به مرحله دوم دسترسی پیدا کنند.

علاوه براین، باتوجه به مواردی همچون شلوغی سایت سامانه در بازه ۲۶ تا ۲۹ اسفند ماه که افرادی که حساب وکالتی را در مهلت مقرر به نام سازمان حمایت باز کردند اما موفق به ثبت‌نام در موعد مقرر نشدند یا بانک‌ها اسامی آن‌ها را به موقع به سامانه ارسال نکرده‌اند، مجددا در روزهای هفتم و هشتم فروردین ماه سامانه فعال و از این افراد ثبت‌نام به عمل خواهد آمد و مجدد سایت برای جامانده‌های ثبت‌نام که واجد شرایط هستند، بازگشایی خواهد شد.

بنابراین جاماندگان ثبت‌نام دارای شرایط، می‌توانند از فردا (شنبه) تا روز یکشنبه ( هشتم فروردین) به سایت سامانه به آدرس esalecar.ir مراجعه و برای ثبت درخواست خودروی مورد نظر اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied