شمانیوز
شما نیوز

علی اخوان

چهره واقعی سلطانی نون خ | علی اخوان کیست ؟

علی اخوان بازیگر سریال های بچه مهندس 3 ، راز بقا و سه در چهار که با فیلم سینمایی راند چهارم و گریز وارد عرصه سینما شده از فصل سوم سریال نون خ کاری از سعید آقاخانی در این سریال در نقش سلطانی بازی کرده است.

چهره واقعی سلطانی نون خ | علی اخوان کیست ؟

عل اخوان در سریال نون خ در نقش سلطانی (تورلیدر) بازی کرده و از فصل سوم در این مجموعه بازی کرده و در کنار بازیگران این سریال تجربه ای تازه کسب کرده است.علی اخوان بازیگر است از زندگی شخصی و محل تولد ایشان اطلاعاتی در دست نیست و ظاهرا ازدواج نکرده و مجرد می باشند.  علی اخوان در سال ۱۳۹۹ در سریال تلویزیونی «نون.خ ۳» به کارگردانی سعید آقاخانی، در نقش سلطان(تورلیدر) بازی کرد. نون خ ۴ محصول نوروزی و ماه رمضانی تلویزیون برای شبکه یک می باشد که به کارگردانی «سعید آقاخانی» در سه فصل گذشته با استقبال خوبی مواجه شد و تهیه کننده این مجموعه طنز برعهده «مهدی فرجی» می باشد.

 علی اخوان

یکی از مهمترین ویژگی‌ های مجموعه نون خ که در فصل سوم به اوج خود رسید حرکت بر اساس موضوعات و سوژه‌ های روز بود که سعید آقاخانی با هنرمندی هر چه تمامتر کوچکترین موضوعات روز جامعه را در قالبی هنرمندانه بیان می‌ کرد.

 علی اخوان

پرداختن به مسئله کرونا، دست مایه قرار دادن کمبودها و کاستی‌ های ارتباطی مردم ساکن در روستاهای محروم کشور از جمله کردستان و کرمانشاه و ایلام پرداختن به مسئله بورس و… این نوع پردازش وی با استقبال خوبی نیز از سوی مخاطب مواجه می‌ شد.

با رسیدن به فصل سوم با مشکلات و کمبودهای جدی در بخش شخصیت پردازی، فیلم نامه نویسی و حتی کارگردانی به دلیل بازی و کارگردانی همزمان سعید آقاخانی مواجه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied