شمانیوز
شما نیوز

ترافیک سنگین

هشدار برای رانندگان | ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی

ترافیک سنگین در جاده های شمال کشور وجود دارد. مسافران با توجه به ترافیک سنگین سفر خودشان را مدیرت شده انجام دهند.

هشدار برای رانندگان  |  ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی

ترافیک سنگین در جاده های شمال کشور وجود دارد. مسافران با توجه به ترافیک سنگین سفر خودشان را مدیرت شده انجام دهند. ترافیک سنگین در برخی از نقاط کشور نیز وجود دارد. جزییاتترافیک سنگین را در ادامه مشاهده می کنید. 

کارشناس مرکز مدیریت راههای کشور از ترافیک سنگین در محور شمال به جنوب «چالوس» و «هراز» خبر داد و گفت: تردد در محورهای فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت روان است.

 

رضا روشنی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور روز یکشنبه (سیزدهم فروردین ۱۴۰۲) گفت: ترافیک در محورهای «چالوس» مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا مجلار و محدوده های مکارود و هزارچم و در «هراز» مسیر شمال به جنوب محدوده‌های بایجان، شاهاندشت، گزنک و آب اسک سنگین گزارش شده است. همچنین در محورهای فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت تردد روان بوده ضمن اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی نیز گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز مدیریت راههای کشور با اشاره به محدودیت تردد با تغییر مسیر در برخی از محورهای مواصلاتی کشور، بیان داشت: این محدودیت در محور قدیم خرم آباد- پلدختر است که تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

روشنی محورهای دارای انسداد فصلی را نیز در لاسم - ارجمندوازک - بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، جدید هشتگرد – طالقان، گنجنامه – تویسرکان و پونل - خلخال اعلام کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied