شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس دوشنبه 14 فروردین | آیا مدارس فردا تعطیل می شود؟

با پایان یافتن تعطیلات نوروزی گمانه زنی ها بر این است آیا تعطیلی مدارس برای فردا دوشنبه 14 فروردین درست است یا خیر

تعطیلی مدارس دوشنبه 14 فروردین | آیا مدارس فردا تعطیل می شود؟

با پایان یافتن تعطیلات نوروزی گمانه زنی ها بر این است آیا تعطیلی مدارس برای فردا دوشنبه 14 فروردین درست است یا خیر؛  جزییات تعطیلی مدارس همواره برای مخاطبان سوال بوده است. خبر تعطیلی مدارس بعد از 13 فروردین درست نیست و تعطیلی مدارس خبری کذب است. در ادامه جزئیات بیشتری از تعطیلی مدارس را می خوانید. 

 

مدارس کشور از فردا دایر است

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش: از روز ۱۴ فروردین، فعالیت‌ مدارس کشور با قوت برقرار است و کلاس‌های درس نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود.

احمد وحیدی عصر شنبه در نشست هماهنگی بازگشایی مراکز آموزشی در ۱۴ فروردین که با حضور وزیران آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و نمایندگان وزارت بهداشت برگزار شد، این مطلب را مطرح کرد.

وزیر کشور با بیان اینکه در ستاد ملی مقابله با کرونا، بازگشایی مدارس مورد تاکید قرار گرفته است، افزود:

با توجه به شیب نزولی ابتلا به کرونا و همچنین حجم قابل توجه تزریق واکسن و توجیه مدیران مدارس و روسای مراکز آموزشی، شرایط برای برپایی حضوری کلاس‌ها فراهم شده است.

دکتر وحیدی خاطرنشان کرد: بر اساس جمع‌بندی انجام شده، دانش‌آموزان باید با الزام استفاده از ماسک، در کلاس های درس حاضر شوند.

مدیران مدارس هم نظام مراقبت بهداشتی را افزایش دهند و در صورتی که دانش آموزی دچار علائم بیماری بود، از دیگران جدا شود.

وی همچنین تاکید کرد همه مدارس باید از سیستم تهویه مناسب برخوردار باشند و تزریق واکسن کرونا مورد تاکید و تشویق مدیران مدارس قرار گیرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره دانشجویان و استفاده آنها از خوابگاه ها هم گفت: در این جلسه مقرر شد، دریافت سه دُز واکسن، شرط استفاده از خوابگاه باشد.

دکتر وحیدی خاطرنشان کرد: با همکاری و هم نظری دستگاه های مربوطه می توان، ۱۴ فروردین را روز بازگشایی مدارس و دانشگاه ها نامید و همه کلاس ها تا پایان سال تحصیلی به صورت حضوری برگزار شود.

در این نشست، محمد علی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی علاوه بر بیان نظرات خود و اعلام آمادگی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی زیر مجموعه خود برای بازگشایی در ۱۴ فروردین، بر سواد سلامت جامعه و لزوم یادگیری چگونگی تداوم آموزش در شرایط سخت تاکید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • هادی احمدی

    عالی

  • حامد

    تعطیل است

  • ناشناس

    بیچاره‌ها ی،درمانده،

  • میر

    مدتهاست مدارس تعطیله .
    فیتیله فردا تعطیله .