شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث

ماجرای جالب مربی موسیقی که دزد از آب درآمد

اخبار حوادث امروز درباره مردی است که خودش را مربی موسیقی جا می زد. در این اخبار حوادث مرد پس از اینکه که دختران را گول میزد متواری می شد

ماجرای جالب مربی موسیقی که دزد از آب درآمد

 اخبار حوادث امروز درباره مردی است که خودش را مربی موسیقی جا می زد. در این اخبار حوادث مرد پس از اینکه که دختران را گول میزد متواری می‌شد . سرهنگ کارآگاه سعداله گزافی در باره این اخبار حواداث توضیحاتی را ارائه داده است. در ادامه اخبار حوادث امروز ماجرای این مرد را می‌خوانید. 

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مرد سابقه داری که خود را در فضای مجازی به زنان، مربی موسیقی معرفی و پس از سرقت اموالشان متواری می‌شد، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه سعداله گزافی روز یکشنبه گفت: پرونده ای اواخر سال گذشته با موضوع سرقت به عنف اموال و مدارک هویتی یک زن به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

 

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: شاکی با حضور در پلیس آگاهی اظهار داشت که با مردی در فضای مجازی که خود را مربی موسیقی معرفی می‌کرد آشنا شده است و پس از قرار ملاقات برای آشنایی بیشتر، مرد فراری در یک فرصت مناسبی همه اموال با ارزش و مدارک هویتی وی را سرقت و به سرعت از محل متواری شده و از آن تاریخ دیگر از وی اطلاعی در دست ندارد.

سرهنگ گزافی افزود: با شیوه و شگردهای پلیسی و اطلاعاتی، هویت و مخفیگاه متهم که از مجرمان حرفه ای بود در جنوب تهران شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات پلیسی، متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی از کشف تعدادی از اموال مسروقه از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: در بازرسی از این محل تعداد ۵ دستگاه تلفن همراه بدون کارتن به مارک‌های مختلف، ۷ عدد کارتن خالی گوشی موبایل با مارک آیفون و یک عدد گواهینامه مربوط به شخص ثالث کشف و توقیف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجوئی‌های اولیه به ۴ فقره سرقت و اغفال مشابه زنان اعتراف و در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مال باختگان شناسایی شده‌اند.

سرهنگ گزافی گفت: اقدامات تکمیلی در راستای روشن شدن زوایای پنهان موضوع در دست اقدام است و با هماهنگی مقام قضائی متهم در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied