شمانیوز
شما نیوز

گران ترین خودرو ایرانی | خودرو یک میلیارد تومانی

گرانترین خودرو ایرانی در سال ۱۴۰۲ | این خودرو ۱/۲۰۰ میلیارد تومانی شد

محصول تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در سال جدید تحت تاثیر نوسانات ارزی توانست به عنوان گرانقیمت‌ترین خودروی تولید داخل دست پیدا کند.

گرانترین خودرو ایرانی در سال ۱۴۰۲ | این خودرو ۱/۲۰۰ میلیارد تومانی شد

به گزارش شمانیوز، کارشناسان و فعالان بازار خودرو معتقدند که بازار خودرو با تورم، نوسانات ارزی و همچنین سیاست‌گذاری‌های نادرست چنین افزایش قیمتی را تجربه می‌کند. در این میان باید اشاره کرد که تنها دلیل افزایش نرخ خودرو در بازار آزاد تورم نیست. تعللی که در ورود خودرو‌های خارجی به کشور صورت گرفت، موجب بی‌رقیب ماندن محصولات خودروسازان داخلی در بازار و در نتیجه افزایش قیمت‌ها شد.

پژو ۲۰۷ سقف‌شیشه‌ای درحال حاضر یکی از گران‌قیمت‎‌ترین خودروی تولید داخل بازار است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو که به تازگی وارد بازار خودرو کشور شده است، در بازه قیمتی یک میلیارد الی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. این خودرو تحت تاثیر نوسانات ارزی و همچنین خبر توقف تولید پژو ۲۰۶ به این قیمت رسید.

برای خرید خودروی داخلی با قیمت کمتر از یک میلیارد تومان، می‌توان به سراغ پژو ۲۰۷ SD ساخت سال ۱۳۹۹ و تارا اتوماتیک رفت. این خودرو‌ها که جزو گران‌ترین خودرو‌های ایرانی بازار این روزهاست، در حال حاضر حدود ۹۰۰ میلیون تومان قیمت دارند. دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز با ثبت قیمت ۸۷۴ میلیون تومان نیز به باشگاه گران‌ترین خودرو‌های تولید داخل می‌پیوندد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied