شمانیوز
شما نیوز

دلار

نزول شبانه قیمت دلار | پیش بینی بازار دلار

دلار در روز جاری نزولی خواهد شد با این حال در صورتی که بازار با سیگنال های منفی روبرو شود این امر ممکن است قدرت کاهشی ها را تضعیف سازد.

نزول شبانه قیمت دلار   |  پیش بینی بازار دلار

نرخ  دلار در روز جاری نزولی خواهد شد.   دلار در روز جاری نزولی خواهد شد با این حال در صورتی که بازار با سیگنال های منفی  روبرو شود این امر ممکن است قدرت کاهشی ها را تضعیف سازد. نوسانات قیمت دلار  مردم را آشفته کرده است. جزییات  آخرین قیمت دلار می خوانید.  

قیمت دلار در نیمه دوم اسفند 1401 تحت تاثیر سفر گروسی به تهران و توافق ایران و عربستان تا حدودی نزولی شد. با این حال با شروع فصل بهار بازار ارز تهران در روزهای نیمه تعطیل فروردین ماه هیجانی شد.

کاهش هیجانات ارزی در بازار پشت خطی دلار 

کارشناسان ارزی بازار تهران افت حجم معاملات و نیمه تعطیل بودن شرایط بازار ارز را عاملی در جهت افزایش شدت تاثیر معاملات خرد بر نرخ‌ها‌ دانسته و بر این باورند که برخی از رشد قیمت‌های مشاهده شده در معاملات هفته دوم فروردین ماه با شروع معاملات بازار در هفته سوم بهار جبران خواهد شد.

در این میان خبر مثبت آغاز تنش‌زدایی‌ها میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی نیز سبب تغییر جهت معاملات آزاد شد و نرخ شاخص ارزی را کاهشی کرد. 

در سوی دیگر در خبرها آمده وزرای خارجه ایران و عربستان سعودی  به زودی با هم دیدار خواهند کرد.

نزولی شدن قیمت دلار در بازار شبانه

بررسی ها  به عمل آمده نشان می دهد نرخ دلار در معاملات پشت خطی دو روز اخیر نزولی بوده است. در شرایط فعلی عده ای از معامله گران  باور دارند نرخ دلار در روز جاری نزولی خواهد شد با این حال در صورتی که بازار با سیگنال های منفی  روبرو شود این امر ممکن است قدرت کاهشی ها را تضعیف سازد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied