شمانیوز
شما نیوز

مهراب قاسمخانی

پست جنجالی مهراب قاسمخانی برای ماجرای آمر ماستی | مهراب قاسمخانی به سیم آخر زد

مهراب قاسمخانی، نویسنده مشهور کشورمان در یک پست تازه برای جنجال مرد ماستی نوشت.

پست جنجالی مهراب قاسمخانی برای ماجرای آمر ماستی | مهراب قاسمخانی به سیم آخر زد

مهراب قاسمخانی، نویسنده مشهور کشورمان  در یک پست تازه برای  جنجال مرد ماستی نوشت. مهراب قاسمخانی همسر سابق شقایق دهقان است. مهراب قاسمخانی در چند سال اخیر با انتشار عکس خودش با مارال فرجاد ح-واشی را برای خود ایجاد کرد. ازدواج مهراب قاسمخانی تا‌کنون به طور رسمی اعلام نشده است. در ادامه جزییات متن مهراب قاسمخانی برای مرد ماستی را می خوانید: 

مهراب قاسمخانی نوشت: 

 

قتل‌های زنجیره‌ای،اسید پاشی‌های زنجیره‌ای، حملات زنجیره ای سایبری‌ها، مسمومیت های زنجیره‌ ای، خشونت‌های زنجیره‌ای خودسر ها…

این شکاف عمیق و ترسناکی که بین مردم ایجاد شده، نتیجه سالها تقسیم کردنشون به خوبها و بدهاست. حاصل قوانین تبعیض آمیزیه که همیشه بخشی از جامعه رو تشویق و تکریم و بخشی رو  تنبیه و تحقیر کرده. 

بیشتر از چهل سال تلقین این تفکر به مغز طرفداران و حامیان حکومت که هر منتقد و معترضی جاسوس و خودفروخته ست و هر کس که شیوه زندگی و عقایدش با شما فرق داره، هرزه و کافر و فاسده، نتیجه‌ای غیر از این نمیتونست داشته باشه. 

جمع کنید این بساط تفرقه رو مردم رو به جون هم نندازید. این مردم با تمام اختلاف عقیده ها و تفاوت ها در شیوه زندگی، با عشق و احترام کنار هم زندگی میکردن. 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied