شمانیوز
شما نیوز

تعلیق مدیر پخش شبکه‌ای در سیما

خبر فوری از تعلیق مدیر یک شبکه در صداوسیما | تصاویر دردسرساز برای مدیر شبکه نسیم

چند روز گذشته تصاویری نامتعارف در یکی از برنامه‌های نوروزی شبکه نسیم پخش شد که لحظاتی پس از این اتفاق، شبکه نسیم طی بیانیه‌ای این اتفاق را سهل‌انگاری و برخورد قاطعانه با مسببان آن را اعلام کرد.

خبر فوری از تعلیق مدیر یک شبکه در صداوسیما | تصاویر دردسرساز برای مدیر شبکه نسیم

به گزارش شمانیوز، شنیده‌ها حاکی است که در پی پخش تصاویر نامتعارف در یکی از برنامه‌های نوروزی شبکه نسیم، مدیر پخش شبکه نسیم به‌دستور محسن برمهانی معاون سیما تعلیق شد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد با توجه به اتفاق خارج از عرف رخ داده در پخش برنامه «چهار شگفت انگیز» از آن شبکه، ضمن توبیخ کتبی، برمهانی در دستوری به خوشرو مدیر شبکه نسیم خواستار تعلیق مدیر پخش شبکه، اخراج مسئول بازبینی (و بازبین) شبکه و جریمه، توبیخ و تغییر تهیه‌کننده برنامه شد.

این تصمیم نشانگر آن است صداوسیما در جنگ رسانه‌ای امروز عزم جدی بر جلوگیری از آسیب‌ها و خطاهای احتمالی دارد که خدشه‌ای به مرجعیت رسانه ملی وارد نشود.

صبا دراین باره نوشت: انتشار تصاویر نامتعارف از بوسیدن یک دختر و پسر جلوی دوربین مخفی برنامه چهار شگفت انگیز کار دست مدیر تلویزیون داد.

پیش از این چنین اتفاقاتی را در شبکه‌های دیگر تلویزیون شاهد بوده‌ایم و حالا این اشتباه و یا به‌عبارتی سهل‌انگاری در شبکه نسیم که یکی از شبکه‌های پرمخاطب تلویزیون خصوصاً در ایام نوروز بوده، رخ داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied