شمانیوز
شما نیوز

شکیرا

خداحافظی جنجالی شکیرا از شهر پیکه | شکیرا برای همیشه رفت

شکیرا خواننده مشهور از شهر پیکه به آمریکاه رفت.

خداحافظی جنجالی شکیرا از شهر پیکه  | شکیرا برای همیشه رفت

شکیرا خواننده مشهور  از شهر پیکه به آمریکاه رفت.   شکیرا  به دلیل بیماری پدرش در بارسلونا مانده بود. شکیرا با بهبود حال پدرش طی چند روز گذشته از این شهر رفت. شکیرا با رفتنش تصویری از شهر بارسلونا منتشر کرد و از این شهر خداحافی کرد. 

شکیرا

زندگی شکیرا در یک سال اخیر پر از فراز و نشیب بوده است، نه فقط به دلیل جدایی او از جرارد پیکه و خیانت شریک زندگی‌اش، بلکه به دلیل بیماری پدرش که باعث بستری شدن او در کلینیک بارسلونا شد. ویلیام مبارک سرانجام از بیمارستان مرخص شد و حالا می‌تواند از اسپانیا به آمریکا برود.

شکیرا نوشت: «من در بارسلونا ماندم تا فرزندانم ثبات داشته باشند، همان ثباتی که در گوشه دیگری از زمین در کنار دوستان، خانواده و دریا به دنبالش هستیم. امروز فصل جدیدی از خوشبختی آنها را آغاز می‌کنیم.

از همه کسانی که در بارسلونا با من همراه بودند سپاسگزارم، آنجا یاد گرفتم که دوستی دوام طولانی‌تری از عشق دارد. از همه کسانی که من را تشویق کردند، اشک‌هایم را پاک کردند، الهام‌بخش من شدند و به رشد من کمک کردند تشکر می‌کنم، از طرفداران اسپانیایی‌ام که مرا غرق محبت و وفاداری کردند ممنونم. به زودی شما را می‌بینم.»

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی