شمانیوز
شما نیوز

هواشناسی

افزایش دما از امروز | رگبار باران و وزش باد در کشور

هواشناسی امروز در برخی از نقاط کشور افزایش دما را پیش بینی کرده است.

افزایش دما از امروز | رگبار باران و وزش باد در کشور

 هواشناسی امروز در برخی از نقاط کشور افزایش دما را پیش بینی کرده است.  هواشناسی در برخی از مناطق کشور بارش باران به همراه رگبار را پیش بینی کرده است. هواشناسی به شما کمک می کند که  تا از شرایط جوی به خوبی مطلع شوید. جزییات دقیق  هواشناسی را در ادامه خواهید خواند. 

سازمان هواشناسی کشور بر اساس‌ تحلیل‌ آخرین‌ نقشه‌های پیش‌یابی‌ هواشناسی‌ اعلام کرد که امروز سه‌شنبه‌ در بخش‌هایی‌ از خراسان شمالی‌، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات‌ البرز افزایش‌ ابر، رگبار پراکنده و وزش‌باد پیش‌بینی‌ می‌شود.

چهارشنبه‌ در غالب‌ مناطق‌ کشور جوی آرام حاکم‌ بوده و در ساعات‌ بعدازظهر در برخی‌ مناطق‌ شمال غرب‌ و ارتفاعات‌ البرز غربی‌ ابرناکی‌، بارش‌ پراکنده و وزش‌ باد انتظار می‌رود.

پنجشنبه‌ برای برخی‌ نقاط‌ شمال غرب‌، ارتفاعات‌ و دامنه‌های البرز، خراسان شمالی‌، شمال خراسان رضوی و همچنین‌مناطقی‌ از مرکز کشور ابرناکی‌، رگبار و رعدوبرق‌ پراکنده و وزش‌ باد شدید موقت‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

جمعه‌ نیز در شمال خراسان رضوی و شنبه‌ در شرق‌ کشور بارش‌ خفیف‌ باران انتظار می‌رود.

لازم به‌ ذکر است‌، چهارشنبه‌ در نواحی‌ شرق‌ و شمال غرب‌ و از پنجشنبه‌ تا شنبه‌ شمال غرب‌، غرب‌، دامنه‌های جنوبی‌ البرز و شمال شرق‌ کشور افزایش‌ سرعت‌ باد و در مناطق‌ مستعد خیزش‌ گردوخاک‌ رخ‌ خواهد داد. این‌ شرایط‌ در روزهای پنجشنبه‌ و جمعه‌ علاوه بر مناطق‌ ذکرشده برای شرق‌ و جنوب‌ شرق‌ کشور نیز پیش‌بینی‌ می‌شود.

از امروز تا اواخر هفته‌ در اکثر مناطق‌ کشور دما افزایش‌ می‌یابد.

امروز خلیج‌فارس‌، تنگه‌ هرمز و دریای عمان و چهارشنبه‌ نیمه‌ شرقی‌خلیج‌فارس‌ و تنگه‌ هرمز مواج‌ خواهند بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied