شمانیوز
شما نیوز

مسی

رستوران لیونل مسی در بارسلونا غوغا کرد | تصاویر رستوران لاکچری مسی لو رفت

در ادامه جزییات خرید رستوران مسی را می خوانید.

رستوران لیونل مسی در بارسلونا غوغا کرد | تصاویر رستوران لاکچری مسی لو رفت

 لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن است. مسی اخیرا یک رستوران در بارسلونا خریده است. مسی عاشق همسر و فرزندانش است. در ادامه جزییات خرید رستوران مسی را می خوانید: 

مسی

گمانه زنی ها درباره بازگشت ستاره آرژانتینی به شهر خاطره هایش شدت گرفته و با سرمایه گذاری جدید وی این حدس و گمان ها بیشتر شده است. در ادامه رستوران لیونل مسی در بارسلونا را مشاهده می کنید: 

نشریه اسپانیایی از اقدام تجاری لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن در بارسلونا خبر داد.

این روزها صحبت از بازگشت لیونل مسی ابرستاره ارژانتینی به بارسلونا مطرح می‌شود. فوق ستاره آرژانتینی این روزها شرایط خوبی در پاری‌سن‌ژرمن ندارد و در چند هفته متوالی توسط هواداران این تیم «هو» شد.

در همین روزها، رسانه‌ های اسپانیایی از سرمایه گذاری بزرگ مسی در شهر بارسلونا خبر دادند و مدعی شدند که او سهام یک فست فود معروف در اسپانیا را خریداری کرده است.

مسی سهام رستوران فست فودی «Vicio» را خریداری کرده که معروف‌ترین رستوران شهر بارسلونا به شمار می‌ آید. این سرمایه گذاری برای مسی و البته هم‌ تیمی سابقش آنتوان گریزمن که شریک او شده، ۱۷ میلیون یورو هزینه داشت.

خرید سهام این رستوران بزرگ بیش از پیش به بازگشت مسی به بارسلونا بیشتر دامن می‌ زند. هم چنین چند روز پیش خانه او در شهر بارسلونا هم توسط یک کمپانی معروف ورزشی تجهیز شد تا بیشتر از قبل صدای بازگشت لیونل به شهر خاطره‌ انگیزش شنیده شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied