شمانیوز
شما نیوز

هواشناسی

بارش‌ پراکنده درکشور از امروز تا چهارشنبه | مردم هشدار هواشناسی را جدی بگیرند

جدیدترین پیش‌بینی‌ها در هواشناسی امروز بخوانید.

بارش‌ پراکنده درکشور از امروز تا چهارشنبه | مردم هشدار هواشناسی را جدی بگیرند

 جدیدترین پیش‌بینی‌ها در هواشناسی امروز بخوانید.  در  هواشناسی امروز بارش باران و سرد شدن هوا در برخی از استان های کشور پیش بینی شده است.   هواشناسی به شما کمک می کند که  از شرایط آب و هوایی به خوبی  مطلع باشید. در ادامه جزییات بیشتر  هواشناسی روز های آینده را می خوانید: 

سازمان هواشناسی کشور بر اساس‌ تحلیل‌ آخرین‌ نقشه‌های پیش‌یابی‌ هواشناسی‌ اعلام کرد که امروز در شمال استان‌های آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی‌ و ارتفاعات‌ کرمان به‌ویژه در ساعات‌ بعدازظهر افزایش‌ ابر، وزش‌ باد شدید و بارش‌ پراکنده رخ‌ می‌دهد.

یکشنبه‌ در شمال سیستان و بلوچستان، ارتفاعات‌ در جنوب‌ کرمان و شمال هرمزگان بارش‌ پراکنده رخ‌ می‌دهد.

دوشنبه‌ در غالب‌ مناطق‌ کشور جوی پایدار همراه با افزایش‌ نسبی‌ دما حاکم‌ می‌شود. فقط‌ ساعات‌ بعدازظهر در شمال آذربایجان غربی‌ و آذربایجان شرقی‌ ابرناکی‌، بارش‌ باران گاهی‌ رعدوبرق‌ و وزش‌ باد شدید پیش‌بینی‌ می‌شود.

سه‌شنبه‌ در نیمه‌ شرقی‌ کشور جوی پایدار مستقر است و با ورود سامانه‌ بارشی‌ به‌ غرب‌ کشور ابرناکی‌ و بارش‌ باران در مناطق‌ مرزی غرب‌ کشور آغاز می‌شود. در این‌ روز در دامنه‌های زاگرس‌ مرکزی و دامنه‌های جنوبی‌ البرز واقع‌ در قزوین‌ و البرز بارش‌ پراکنده انتظار می‌رود.

چهارشنبه‌ سامانه‌ بارشی‌ در نوار غربی‌ تقویت‌ شده و در نوار غربی‌ کشور رگبار و رعدوبرق‌ و وزش‌ باد شدید رخ‌ خواهد داد.

طی‌ ۲ روز آینده در نوار شمالی‌ کشور و از روز یکشنبه‌ تا سه‌شنبه‌ در شرق‌ و جنوب‌ شرق‌ کشور وزش‌ باد شدید گاهی‌ همراه با خیزش‌ گردوخاک‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

سه‌شنبه‌ و چهارشنبه‌ در استان‌های خوزستان، لرستان، ایلام، غرب‌ کرمانشاه، کردستان و جنوب‌ آذربایجان غربی‌ و آذربایجان شرقی‌ بارش‌ شدت‌ خواهد داشت‌.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied