شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه | فال قهوه

فال روزانه سه شنبه 22 فروردین | فال امروز

فال روزانتو اینجا بخون...

فال روزانه سه شنبه 22 فروردین | فال امروز

فال روزانه متولدین فروردین

وسط یک دو راهی قرار گرفته اید. یکی از راهها شما را وسوسه کرده است تا مسیر زندگی تان را به سمت اش تغییر دهید اما چیزی که در حال حاضر باید به آن توجه کنید تعادل میان این دو راه است. سعی کنید هر دو مسیر را به طور همزمان طی کنید. ممکن است در اواسط راه عشق زندگی تان حواس شما را پرت و کمی سرعت تان را کند کند اما تمرکز خود را از دست ندهید و تا انتهای مسیر و موفقیت نهایی پیش روید. خبر خوبی به زودی دریافت می کنید که ارزش یه جشن کوچک را دارد. با اینکه شما این روز ها دوباره موج از هیجان را حس میکنید اما مسوولیت های قبلی تان مانع از این میشود که دست به عمل بزنید مشکلاتی است که نمیتوانید تغییر شان بدهید واقعیت موجود خودرا قبول کرده ودست به کار شوید نگران نباشید در محیط کار موقعیت مناسب پیدا میکنید که شخص مخاطب رضایت خاطرتان را بدست اورد.

 

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

این روزها استرس و نگرانی نه تنها شما بلکه اطرافیان تان را نیز درگیر خود کرده است. بعضی ها به دنبال ایجاد ثبات برای زندگی شان هستند و برخی دیگر به دنبال راهی برای خلاصی از تنش های مدام روزمره. شما در شرایطی مابین این دو گروه قرار گرفته اید و بدتر از همه این است که نمی دانید دقیقا چه می خواهید. اگر سعی کنید که مسائل را خیلی جدی و سخت نگیرد، همه چیز آنطور که می خواهید پیش خواهد رفت. چند روزی است از عشق زندگی تان غافل شده اید، بد نیست امشب در مکانی آرام با او قرار بگذارید و کمی خوش بگذرانید. شما در طول روز دائم با خودتان حرف می زنید.ممکن است از برخوردهای زبانی شخصی، خشمگین شوید و یا حتی فکر کنید مورد تهدید قرار گرفته اید. به هر جهت ،اکنون صحبتهایی که، بدون فکر قبلی ،به زبان میایند ،مفید نیستند. به جای صحبت کردن،سعی کنید بیشتر گوش کنید.ریز بین باشید و کمتر به دیگران اعتماد کنید تا استرس و اضطرابتان کم شود.

 

فال روزانه متولدین خرداد

ذهن تان کمی درگیر است. از این که اطرافیان تان ناگهان انقدر رمانتیک شده اند، تعجب کرده اید. اگر شما هم به خودتان بیشتر توجه کنید، می بینید که این اتفاق برای شما هم افتاده است. شاید این نشانه ایست تا به شما ثابت کند که زندگی زوایای مختلفی دارد. اگر فردی تک بعدی هستید که تمام وقت خود را صرف کار یا حتی درس گذاشته اید، بد نیست کمی هم به زمینه های دیگری مانند روابط عاطفی تان توجه نشان دهید. آنوقت خواهید دید که زندگی زیباتر از آن است که فکر را می کنید. شما بسیار باهوش هستید اما اگر بخواهید بطور دائم و به طرز طئنه آمیزی هوشتان را به رخ دیگران بکشید همه را از خود دور میکنید، دیگران مطمئنا از سلطه جویی و رک گویی بی رحمانه شما خسته میشوند، آنچه که با شما کرده اند و شما را دلزده کرده با دیگران تکرار نکنید با ترک کردن محل به یک گفت و گوی فرسایشی خاتمه دهید ، سفر یا جابه جایی پیش رو دارید.

 

فال روزانه متولدین تیر

آنچه امروز خوشحالتان می کند، ثبات و یک ساختار محکم در زندگی تان است. بد نیست گاهی همه چیز را رها کنید و به سرنوشت اجازه دهید تا شما را به آن سمتی که می خواهد ببرد اما اگر شل بگیرید، ممکن است افسار زندگی از دست تان در برود و کنترل امور را از دست دهید. اگر هدفی بلند مدت برای زندگی تان ندارید، از همین امروز قلم و کاغذی به دست بگیرید و آرزوهای خود را هر چند دور یادداشت کنید. اگر راهی را که در پیش گرفته اید طبق برنامه پیش ببرید، موفقیت شما سریع تر حاصل خواهد شد. برای انجام کاری اگرچه وسوسه شده بودید که قاطعانه دست به عمل بزنید اما احتمالا رنجش و ناراحتیتان را بروز نداده و همانطور که از شما انتظار میرود رفتار میکنید ، دلسرد نشوید جسارت ب خرج داده و وارد میدان شوید ، از فرصت پیش آمده استفاده کنید ، اینک زمان نشان دادن شما از آنچه اتفاق افتاده و احتمالا ابراز پشیمانی و عذرخواهیتان است.

 

فال روزانه متولدین مرداد

اگر مراقب کلامی که به زبان می آورید نباشید، استرس به سمت تان هجوم و شما را نابود خواهد کرد. نیروهایی شما را به جهات مختلف می کشانند، سعی کنید تمرکز خود را تحت هر شرایط حفظ کنید و تنها از موقعیت های مختلف، تجربه کسب کنید. روی دیگران نیز حساب باز نکنید زیرا هر کسی تنها به فکر منافع خودش است. پایبندی به سنت ها می تواند کمک شایانی به شما کند. راهی را که خودتان فکر می کنید درست است، پیش بگیرید و تا رسیدن به موفقیت در آن ثبات داشته باشید. با وجود انکه میدانید هر فکری که در سرتان هست باید همین الان اجرا کنید باز هم دست دست میکنید.اینکه اعتماد به نفس شما با واقع بینی همراه شده است و به شما اجازه نمیدهد خیلی خیال پردازی کنید خوب است اما زیاده روی نکنید، در غیر اینصورت فرصت بسیار خوبی که همین الان جلوی رویتان قرار دارد را از دست میدهید.هم چنان دست به خیر داشته باشید.

 

فال روزانه متولدین شهریور

سرتان را بالا بگیرید و به اطراف نگاهی بیاندازید. اگر احساس می کنید که اطلاعات شما کافی است و تصمیم درست را گرفته اید، باز هم دست نگه دارید و بار دیگر شرایط را بسنجید. اگر فکر می کنید که یک راه شما را به موفقیت می رساند، اشتباه کرده اید. شما باید از ترکیب مسیرهایی که در مقابل تان قرار دارد، برای خود یک راه بسازید. ممکن است در اوایل مسیر موانع زیادی بر سر راهتان قرار گیرد اما هر چه بیشتر پیش روید، لذتی که می برید، بیشتر خواهد شد. در محیط کار و یا خانواده از شما انتقادی خواهد شد پذیرا باشید انتقاد پذیر باشید و با خوش رویی از آن استقبال کنید چون به پیشرفت شما کمک میکند روزهای پر مشغله ای را پیش رو دارید که به روال عادی باز میگردد، ساعاتی از شبانه روز را به پیاده روی یا شنا اختصاص دهید ، با شور و از انرژی زیادی که از خودتان نشان میدهید به طرف مقابلتان هم انگیزه بدهید.

 

طالع بینی روزانه متولدین مهر

یکی از نزدیک ترین افراد زندگی تان در رابطه با شما ساز ناکوک می زند و همین موضوع ممکن است میان تان را شکراب کند. حال زمان آن است که به طور جدی بنشینید و با او گفتگو کنید. شما باید به رابطه خود ثبات و ساختاری محکم دهید و گرنه به زودی از هم می پاشد. اگر میان خوشگذرانی و مسائل مهم تر رابطه تعادلی برقرار کنید، دعواها و دلگیری های شما نیز کاهش خواهد یافت. مدت هاست منتظر پولی هستید، خبر خوب این است که به زودی آن را به دست می آورید. شما آماده هستید تا برای پذیرفته شدن در جمعی، هر کاری را انجام دهید،اما شخصی بدون هیچ دلیل واضحی، با شما مخالفت میکند. گاهی به جای تلاش، برای ایجاد کردن ارتباط عاطفی ،کافیست سعی کنید کمی تغییر جهت بدهید.مالی که از شما، کلاهبرداری یا سرقت شده بود،به شما برگردانده خواهد شد. از آن چه در اطرافتان ،بخصوص،محیط خانواده اتان میگذرد،خود را جدا نکنید.

 

فال روزانه متولدین آبان

درست زمانی که فکر می کنید به تمام مسائل سرو سامان و به کارهایتان نظم داده اید، عشق از راه می رسد و کاسه کوزه شما را بهم می ریزد. این اتفاق تمرکز شما را از بین می برد و تنها چیزی که بدان می اندیشید، عشق تان است. این شرایط هم می تواند خوب باشد و هم بد، در واقع بستگی به خود شما دارد که آن را چگونه ببینید. فقط یادتان باشد که وجود هر دوی آنها در زندگی تان ضروری است. کلید موفقیت شما این است که میان آنها تعادل برقرار کنید. از طرفی شماحاضر نیستید برای دستیابی به جواب به خودتون خیلی زحمت بدهید و از طرف دیگر برای رسیدن به آن هم عجله دارید، فراموش نکنید! برای دستیابی به نتیجه ای روشن که بتوانید برنامه ریزی های دیگر هم داشته باشید فعلا مقدور نیست. برای رسیدن به موفقیت عجله نکنید چون در غیر اینصورت امکان دارد در مسیر نادرستی قرار گرفته و بیشتر از وقتی که لازم دارید را تلف کنید.

 

فال روزانه متولدین آذر

قلب تان به شدت می زند اما نمی خواهید به روی خودتان بیارید زیرا از عاشقی گریزانید. شاید این احساس شما به دلیل تجربه های تلخ گذشته است اما به شما پیشنهاد می کنیم که گذشته ها را رها کرده و در زمان حال زندگی کنید. زندگی شما دچار یک روزمرگی کسل بار شده است اما عشق می تواند آن را دگورگون کرده و هیجان را به زندگی تان راه دهد. پس بهتر است در مقابل آتشی که در قلب تان شعله ور شده، مقاومت نکنید. خبرهای خوب در راه است. دانش و مهارت شما فرصتی طلایی برایتان به ارمغان می آورد. اگر لازم است در انتخاب راه از کسی کمک بگیرید. در اواخر هفته برنامه ای رو به دید و بازدید اختصاص دهید. ا ین روزها دانستن اینکه دقیقا چه میخواهید برای شما چالش برانگیز شده است. تاجایی که اشتباهات افراد دیگر نیز میتواند شما را به درد سر بیندازد. شاید بهتر باشد فعلا توقف کنید.

 

فال روزانه  متولدین دی

احساس می کنید که امروز روز شما نیست، به همین دلیل به دنبال شرایطی می گردید تا کمی حالتان را دگوگون و شما را از این فضا دور کند. شاید فکرش را نکنید اما در همین شریط که احساس ناامیدی می کنید، شانس با شماست و دست به هر کاری بزنید، موفقیت به سمت تان می آید. پس بهتر است به دنبال هدف های اصلی زندگی تان باشید و به سمت آنها قدم بردارید. شجاعت کلید موفقیت شماست. برای خودتان یک برنامه دقیق بریزید و طبق آن پیش روید. تا موقعی که شرایط ثابت خود را ،دوباره بدست نیاورده اید، هیچ اقدامی نکنید. برای یک قضاوت عادلانه ،بهترین کاری که می توانید بکنید، جمع آوری اطلاعات است. شما میتوانید شخصی را، راضی به برگشت کنید. عزم و اراده راسختان ،علت پیشرفتهای پی در پی شماست. گاهی اوقات دچار خودپسندی می شوید ،که با شناخت این خصلت کودکانه، و دور کردن آن از خود،اعتبار ویژه ای در بین دوستان بدست خواهید آورد.

 

فال روزانه متولدین بهمن

امروز از نظر احساسی و رمانتیک بودن تغییر کرده اید. هر چه بیشتر خود و احساسات تان را رها کنید، شادتر خواهید بود و انرژی مثبت بیشتری دریافت خواهید کرد. تنها مشکل این است که نیرویی گاهی شما را از حرکت باز می دارد. شاید این مانع مسئولیتی باشد که شما برای خود و کارهایتان قائلید. بهتر است فعلا تنها تمرکزتان را بر آنچه نای قلب تان می گوید بگذارید و باقی کارها را به روزهای بعد موکول کنید. واقعیت همیشه هست به همین دلیل اکنون که تخیلات تان فوران کرده، آنها را در اولویت بگذارید. سرتان را بالای ابرها نگه دارید اما پاهایتان را روی زمین بچسبانید. روزهای بسیار شادی پیش رو دارید. در انجام معامله ایی دچار تردید شده اید که سود اقتصادی در آن است. از شخصی که مصلحت شما را در نظر میگیرد کمک بخواهید. با استفاده از عقل سلیم برای رسیدن به رویاهایتان تعادل برقرار کنید. آنچه که این روزها طلب میکنید به سادگی همیشگی مورد تایید قرار نمیگیرد.

 

فال روزانه متولدین اسفند

تا جایی که می توانید تمرکزتان را بر وظایفی که باید امروز انجام دهید، بگذارید. اخیرا زمان برایتان به تندی می گذرد و احساس می کنید که زمان کافی برای به پایان رساندن کارهایتان را ندارید. برای رهایی از این استرس سعی کنید ساعاتی را با عشق زندگی تان در مکانی رمانتیک بگذرانید. شاید در ابتدا فکر کنید که نمی توانید در حال حاضر خودتان را در این موقعیت قرار دهید و ذهن تان را درگیر عشق و عاشقی کنید اما کمی که پیش بروید می فهمید که این تنها راه رهایی از استرس های کنونی برای شماست. این روزها شما بسیار عجله دارید و آماده اید که موانع را از سر راه بردارید ، شما میخواهید کاری انجام دهید که تمام کسانی که فکر میکنند شما را خوب میشناسند شگفت زده شوند ، حالا زمان آن است که تمام فرضیه ها در مورد خودتان باطل کرده و پیش داوری هایی که تنبل جلوه تان میدهند را از بین ببرید ، این ماه خرجتان بیش از ماه های گذشته است مراقب دخل و خرجتان باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • پری 💐

    فوق‌العاده بود