شمانیوز
شما نیوز

قیمت دلار

کاهش هیجانی دلار در بازار | کلافگی از نبود ثبات در بازار

قیمت دلار همیشه با نوسانات زیادی روبه رو بوده است.

کاهش هیجانی دلار در بازار | کلافگی از نبود ثبات در بازار

قیمت دلار همیشه با نوسانات زیادی روبه رو بوده است. در این چند سال اخیر قیمت دلار همیشه در سطر تمام اخبارها است. زیرا عدم ثبات در بازار طلا و دلار باعث افزایش قیمت دلار در مقطعی و کاهش قیمت دلار در مقطع کوتاهی می‌شود. این نبود ثبات باعث کلافگی و سردرگمی مردم شده است و بیشترین سود از این وضعیت دلالان می‌برند. لازم است دولت در زمینه قیمت دلار، سکه و طلا اقدام جدی انجام دهد. 

بازیگران ارزی تهران در بازار ارز امروز سه شنبه 22 فروردین ماه برخلاف مسیر روز گذشته شنا کردند. آن طور که سایت ها و کانال ها اعلام کرده اند نرخ دلار در بازار دیروز پایین آمد اما در معاملات نقدی امروز مسیر رشد را دنبال کرد.

خبری از خریداران بزرگ دلار نیست

البته چند روزی است که دلار در یک محدوده خاص در حال نوسان است. خبری از خریداران بزرگ در بازار نیست. برخی از معامله گران مدعی بودند دلار در بازار نایاب شده است. 

از نگاه فعالان اقتصادی یکی از دلایل رشد قیمت اسکناس آمریکایی در تهران ناشی از سیگنال صعودی دلار هرات به تهران بود. گفته می شود بازیگران ارزی هرات امروز شاهد رشد اسکناس آمریکایی بوده اند. 

نوسان صعودی قیمت دلار در مرکز مبادله

در بازار رسمی هم نرخ دلار مسیر رشد را دنبال کرد.قیمت دلار مبادله ای امروز سه شنبه 22 فروردین ماه در محدوده 41 هزار  712 تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با روز قبل نزدیک به 250 تومان افزایش را نشان می دهد. 

نرخ یورو اسکناس هم امروز برخلاف دلار مسیر نزول راد دنبال کرد. آن طور که مرکز مبادله اعلام کرده نرخ یورو امروز 151 تومان کاهش را ثبت کرده و بر روی سطح 45 هزار و 211 تومان قرار گرفته است. ا

قیمت درهم امارات نیز همانند نرخ دلار  با رشد قیمت 60 تومانی در سطح 11 هزار و 358 تومان اعلام شده است.

نرخ حواله دلار امروز تا سطح 37 هزار و 920 تومان بالا رفت. روز گذشته دلار حواله ای در سطح 37 هزار و 720 تومان به کار خود پایان داده بود.

یورو حواله نیز امروز در مقایسه با روز قبل نزولی شد و با 41 هزار و 101 تومان به فروش رسید. قیمت درهم حواله نیز 10 هزار و 325 تومان اعلام شده است.

قیمت طلا صعودی شد

قیمت اونس طلا در بازار امروز کانال 2 هزار دلار که در روزهای گذشته از دست داده بود را پس گرفت. قیمت طلای جهانی ظهر امروز در محدوده 2 هزار و یک دلار به فروش رسید که نسبت به روز قبل 12 دلار افزایش را نشان می دهد . 

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار امروز با 63  هزار و 700 تومان افزایش نسبت به روز قبل در محدوده 2 میلیون و 553 هزار و 600 تومان به فروش رسید. 

سکه وارد کانال جدید شد 

قیمت سکه امامی در سایت کانون صرافان ایرانیان برخلاف روز گذشته  مسیر صعود را دنبال کرد. آن طور که سایت مذکور اعلام کرده قیمت سکه امامی  امروز وارد کانال 31 میلیون تومان شد و تا سطح 31 میلیون و 98 هزار تومان بالا رفت.

این قیمت در مقایسه با روز قبل 813 هزار تومان افزایش را نشان می دهد . 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied