شمانیوز
شما نیوز

یارانه معیشتی

جاماندگان یارانه بخوانند | ثبت نام مجدد یارانه

ثبت نام یارانه معیشتی آغاز شده است.

جاماندگان یارانه بخوانند  |  ثبت نام مجدد یارانه

یارانه معیشتی هر ماه به حساب افرادی واریز می شود.  ثبت نام یارانه معیشتی آغاز شده است. یارانه معیشتی هر سال رقم متفاوتی دارد.  جزییات یارانه معیشتی را در ادامه می‌خوانید. تازه ترین جزیات ثبت یارنه معیشتی را در ادامه می خوانید: 

دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی شرایط دریافت یارانه مجدد این گروه‌ها را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت کشور، بر اساس اعلام دبیرخانه کمیسیون احزاب و بر اساس صراحت تبصره ماده ۱۷ قانون احزاب، دریافت مجدد یارانه منوط به ارائه گزارش مالی از سوی احزاب و گروه‌های سیاسی و تایید آن توسط کمیسیون احزاب است.

بر پایه اعلام دبیرخانه کمیسیون احزاب و مطابق مفاد ماده ۱۴ قانون مزبور ، احزاب و گروه های سیاسی لازم است تا گزارش مالی سالیانه سال ۱۴۰۱ خود را شامل درآمدهای مالی و صورت هزینه های حزب متبوع حداکثر ظرف ۳۰ روز آینده به دبیرخانه کمیسیون احزاب ارائه کنند.

 

مطابق ماده ۱۴ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی مصوب ۱۳۹۴ مجلس شورای اسلامی؛ منابع مالی احزاب باید از طریق قانونی تامین و هزینه شود و کلیه درآمدها، منابع آن و مصارف و هزینه‌های حزب باید در دفاتر قانونی ثبت شود.

همچنین بر اساس تبصره ماده فوق الذکر کلیه احزاب سیاسی موظف هستند درآمدهای مالی و صورت هزینه‌های خود را سالانه پس از تصویب شورای مرکزی حزب در پایان هر سال شمسی به کمیسیون احزاب ارائه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied