شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث

جاری که سر یک دعوا بچه برادرشوهرش را کشت

در اخبار حوادث ماجرای قتل کودکی توسط زن عمومی خودش را می‌خوانید.

جاری که سر یک دعوا بچه برادرشوهرش را کشت

در اخبار حوادث  ماجرای قتل کودکی توسط زن عمومی خودش را می‌خوانید.  اخبار حوادث این نوع جنایت و انتقام و کینه ورزی از جمله موضوعات نادری است. اخبار حوادث  پر از ماجراهای پر فراز و نشیبی است که امروز یکی از آنها را می خوانید.  اخبار حوادث  امروز را از دست ندهید. 

دادستانی مصر دستور بازداشت موقت زنی را به اتهام سر بریدن یک کودک صادر کرد.به نقل از رسانه‌های مصری، پلیس استان المنیا واقع در جنوب قاهره، یک زن را که مرتکب سربریدن برادرزاده شوهرش شده بود، بازداشت کرد.

به گفته پلیس، بعد از پیدا شدن جسم نیمه‌جان یک کودک دوساله در گورستان این شهر که آثار ضربات شیئی تیز بر گردنش مشخص بود، کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و زن‌عموی این کودک مظنون و او را دستگیر کردند.

این زن در بازجویی اعتراف کرد، جنایت را برای انتقام از جاری خود که چند روز قبل هم با او دعوای مفصلی داشت انجام داده است و بعد از ربودن کودک از مقابل منزل‌شان او را به نزدیکی گورستان برده و در آنجا با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

شاهدان ضمن ابراز شگفتی از انجام این کار به دست فرد جانی اعلام کردند، آنها شاهد بودند جانی به همراه اعضای خانواده در حال جست‌وجو برای یافتن کودک گم‌شده بود.

گفتنی است کودک بعد از انتقال به بیمارستان با وجود تمام تلاش‌های صورت‌گرفته جان سپرد.

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied