شمانیوز
شما نیوز

رئیسی: آمریکایی‌ها باید منطقه را ترک کنند | کوچکترین اقدامی علیه کشور با نابودی حیفا و تل‌آویو همراه می‌شود

رئیس جمهور در مراسم روز ارتش گفت: دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی این پیام را دریافت کرده‌اند که کوچکترین اقدامی علیه کشور پاسخ سختی از جانب نیروهای مسلح در بر خواهد داشت و با نابودی حیفا و تل‌آویو همراه خواهد بود.

رئیسی: آمریکایی‌ها باید منطقه را ترک کنند | کوچکترین اقدامی علیه کشور با نابودی حیفا و تل‌آویو همراه می‌شود

به گزارش شمانیوز: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش، خداباوری، خودباوری و مردم‌باوری را از شاخصه‌های مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: خداباوری، اندیشه دفاع از مردم، وطن و حفظ ارزش‌های الهی و همچنین ایستادگی و مقاومت را در ارتش ما ایجاد می‌کند.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه خداباوری ارتش موجب شده امروز ارتش دلاور و شجاع ما در عرصه‌های مختلف علم و فناوری گوی سبقت را از ارتش‌های منطقه برباید، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز ارتشی مجهز، به‌روز و بهنگام است و به‌کارگیری تجهیزات پیشرفته در ارتش از جلوه‌های روشن شعار «ما می‌توانیم» است که از تهدیدها و تحریم‌ها برای خود و کشور فرصت ساخته است.

رئیسی با اشاره به شاخصه مردم‌باوری ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به مردم عشق می‌ورزد و هر جا حادثه‌ای در کشور رخ می‌دهد به عنوان یک خدمتگزار خود را کنار مردم می‌بیند و مردم نیز به این ارتش اعتماد دارند و به آن عشق می‌ورزند.

رئیس جمهور در ادامه ارتش را سد محکمی در مقابل ضد انقلاب، گروه‌های تکفیری و اشرار عنوان کرد و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران از مرزبانی در مرزهای کشور گرفته تا در اقیانوس‌ها از منافع کشور و مردم پاسداری و امنیت را برقرار می‌کند و مردم نیز با ارتش احساس یکی بودن دارند.

آیت‌الله رئیسی با تأکید بر اینکه حضور نیروهای مسلح ما برای منطقه امنیت‌ساز است، افزود: پیام مراسم روز ارتش، پیام صلح و دوستی برای کشورهای منطقه است و هر دستی که امروز بخواهد امنیت را برای منطقه حفظ کند نیروهای مسلح ما آن دست را به گرمی می‌فشارند.

رئیس جمهور در ادامه تأکید کرد: نیروهای فرامنطقه‌ای به ویژه نیروهای آمریکایی باید هر چه زودتر منطقه را ترک کنند چرا که تهدیدکننده امنیت منطقه هستند و برای ملت‌های منطقه امنیت را تأمین نکرده و نخواهند کرد، اما حضور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در هر جایی از این منطقه امنیت‌ساز است.

رئیسی با بیان اینکه امروز قدرت نیروهای مسلح ما بر هیچ کسی پوشیده نیست و به اذعان مقامات کشورهای منطقه در مقابل تهدیدات از حاکمیت ارضی و امنیت آنها حراست کرده است، تصریح کرد: نیروهای مسلح ما اجازه کوچکترین ناامنی در منطقه به هیچ نیرویی نخواهند داد و آسمان منطقه و خلیج همیشه فارس به برکت حضور نیروهای مسلح ما از همیشه تاریخ امن‌تر است.

رئیس جمهور با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال‌های دفاع مقدس، با تقدیم 48 هزار شهید و هزاران جانباز از کشور، مردم و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده و امروز نیز مانند دژ مستحکم و حصن حصینی، آرامش و امنیت را به مردم هدیه داده است، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه رژیم صهیونیستی پیام قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را دریافت کرده‌اند که کوچکترین خطایی علیه کشور ما با پاسخی سخت مواجه خواهد شد و با نابودی حیفا و تل‌آویو همراه خواهد بود.

آیت‌الله رئیسی در ادامه تصریح کرد: ملت‌های منطقه نیز بدانند پیام اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امیدآفرینی و امنیت برای آنها خواهد بود و ارتش دلاور ما همواره تأمین‌کننده آسایش و آرامش آنهاست.

رئیس جمهور همچنین خطاب به خانواده معظم شهدا تصریح کرد: اگر تا امروز خون شهدای شما توانسته در برابر جاهلیت مدرن کشور را مصون بدارد، ارتش و نیروهای مسلح ما نیز همواره پاسدار خون مطهر آنها خواهند بود و بر عزت و اقتدار ایران اسلامی خواهند افزود.

 رئیسی همچنین با تأکید بر اهمیت تجهیز نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: دولت خود را موظف به تجهیز و پشتیبانی از نیروهای مسلح می‌داند و برای رفع دغدغه سازمانی و فرد به فرد آنها تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied