شمانیوز
شما نیوز

کریستیانو رونالدو | لاک زدن کریستیانو رونالدو | عکس کریستیانو رونالدو

ناخن های لاک زده کریستیانو رونالدو جنجالی شد | رونالدو چرا لاک زده است!؟

ناخن‌های پاهای رونالدو که با استفاده از لاک ناخن زیبایی بخشیده شده‌اند، به دلیل توضیحات علمی و منطقی ارائه شده توسط خود او، مورد توجه فضای مجازی قرار گرفته است.

ناخن های لاک زده کریستیانو رونالدو جنجالی شد | رونالدو چرا لاک زده است!؟

هر بار که کریستیانو رونالدو عکسی از پاهایش بدون جوراب و کفش منتشر می‌کند، لاک ناخن پایش توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است، اما به نظر می‌رسد دلیل قرار دادن این لاک به پایش دلیلی کاملاً منطقی دارد. کریستیانو رونالدو اخیراً تصویری از خود در سونا منتشر کرده است که به نظر می‌رسد در حال بازیابی بدنی در عربستان است. در واقع، ورزشکارانی نظیر کریستیانو رونالدو به جزئیات کوچکی در رابطه با بهبود شرایط بدنی خود توجه می‌کنند و استفاده از لاک ناخن پایش هم دقیقاً در همین راستاست. به نظر می‌رسد که استفاده از لاک روی ناخن پای کریستیانو رونالدو دلیل رنگ کردن آن‌ها است. به گزارش BILD، ورزشکاران برای پیشگیری از تب و عفونت‌های باکتریایی و قارچی، یک لایه حفاظتی روی ناخن‌های خود اعمال می‌کنند.

رونالدو

ورزشکارانی نظیر رونالدو ممکن است که پاهایشان عرق کند یا ساعت ها در کفش باشد و این کار مانع از آن می شود که بدنشان با قارچ یا باکتری تضعیف شود و حتی مایک تایسون اسطوره بوکس دنیا نیز پاهایش را لاک می زده است.

ورزشکاران رزمی از طرفی تصور می کنند که با لاک زدن به پایشان مانع از شکستگی ناخن هایشان می شوند و با یک لایه محافظتی، آن را تقویت می کنند.

در سالهای اخیر برخی از افراد این اقدام رونالدو را مسخره کرده اند اما ستاره پرتغالی به خوبی می داند که سلامت بدنش بسیار مهمتر از آن است که گروهی قصد تمسخر او را داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied