شمانیوز
شما نیوز

محدودیت ترافیکی جاده ها در تعطیلات عید فطر + جزئیات

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسب تعطیلات عید سعید فطر در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

محدودیت ترافیکی جاده ها در تعطیلات عید فطر + جزئیات

به گزارش شمانیوز: سرهنگ یدالله جهان تاب با تبریک در پیش بودن عید سعید فطر، گفت: به منظور ارتقای ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا درخواهد آمد.

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری از ساعت ۱۲ ظهر فردا چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه در محورهای کرج – چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، اظهار کرد: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ۳۰ فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴:۰۰ از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران –شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴:۰۰ روز یکشنبه و دوشنبه ۳ و ۴ اردیبهشت ماه از کرج (میدان امیرکبیر کرج) و ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴:۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ جهان تاب، افزود: در صورت افزایش حجم تردد در روز شنبه ۲ اردیبهشت ماه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴:۰۰ با هماهنگی ماموران پلیس راه مستقر در محل تردد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران– شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۴:۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنج شنبه ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۲۴:۰۰ روزهای شنبه۲، یکشنبه ۳و دوشنبه۴، اردیبهشت ماه از محور هراز ممنوع است .

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور سوادکوه، اظهار کرد: تردد انواع تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه۳۰ و پنج شنبه ۳۱ فروردین ماه از مسیر جنوب به شمال در محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴:۰۰ روزهای یکشنبه ۳و دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه از مسیر شمال به جنوب در محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied