شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث

قتلی وحشتناک دو خانم در استان فارس

در اخبار حوادث ماجرای قتل دو خانم را در استان فارس می‌خوانید.

قتلی وحشتناک دو خانم در استان فارس

در اخبار حوادث  ماجرای قتل  دو خانم را در استان فارس می‌خوانید.  البته در اخبار حوادث امروز موضوع قتل این دو خانم جدا از هم است. اخبار حوادث  پر از ماجراهای پر فراز و نشیبی است که امروز یکی از آنها را می خوانید.  اخبار حوادث  امروز را از دست ندهید. 

روزهای اخیر موضوع قتل وحشتناک ۲ زن در آباده خبرساز شده که رییس پلیس آگاهی استان فارس از شناسایی و دستگیری عامل قتل یکی از این زنان خبر داده است.

سرهنگ کاووس حبیبی سه شنبه در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی به قتل رسیدن یک زن و پیدا شدن جسد وی در اطراف شهرستان آباده در ۲۶ فروردین ماه سال جاری، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان وقوع این قتل به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و تلاش های شبانه روزی، در نهایت فرد قاتل شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

حبیبی با بیان اینکه علت قتل در دست بررسی می باشد، گفت: قاتل ۶۷ ساله با استفاده از یک قبضه سلاح سرد ( چاقو) این زن را به قتل رسانده و جسدش را به طور فجیعی مثله می کند.

رییس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد، یادآور شد: چند روز پیش یک زن دیگر نیز در شهرستان آباده به قتل رسیده که هیچ ارتباطی به این پرونده ندارد و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان آن جنایت نیز به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

حبیبی تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و ماموران انتظامی با هر فرد که بخواهد امنیت و ارامش مردم را به خطر بیندازدبرابر قانون و قاطعانه برخوردخواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied