شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه | فال قهوه

فال روزانه پنجشنبه 31 فروردین | فال امروز

فال روزانه اتو اینجا بخون....

فال روزانه پنجشنبه 31 فروردین | فال امروز

فال روزانه متولدین فروردین

امروز برای همکاری با دیگران کاملا آماده هستید و حاضرید بی آن که حتی کسی از شما کمک خواسته باشد به یاری آنها بشتابید. این کار شما اطرافیانتان را تحت تأثیر قرار خواهد داد و در نهایت به نفع خودتان نیز خواهد بود. شما صمیمانه معتقد هستید که از آنچه در سر دوست و یا شریک زندگیتان دارد می گذرد آگاه هستید، ولی این حس شما باعث شده نگران جزئیات کوچکی شوید که در دراز مدت هیچ اهمیتی نخواهند داشت. کسی در کار ها پا درمیانی میکند و همه چیز درس میشود اراده و همت شما در ترک عادتی که به واقع براتان مضر است تحسین بر انگیز است در مورد مسئله ای که ذهنتان را شدیدا در گیر خود کرده است به زودی راه حل ساده ی پیدا خواهید کرد گر چه ممکن از خود تان خیلی در این مورد راضی نباشید اما واقعیت این است وشما هم خوب میدانید که هیچ موضوعی ارزش در گیری ذهنی را ندارد.

 

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

اگر امروز به جای لذت بردن از یک روز تعطیل مجبور به شرکت در کلاسی هستید، سعی کنید حداقل برای باقی مانده وقتتان، به ویژه قبل از رفتن به کلاس برنامه سرگرم کننده ای داشته باشید و زیاد به ذهن خودتان فشار نیاورید، مثلا اگر قصد کتاب خواندن دارید به جای خواندن یک اثر پیچیده ادبی یا فلسفی با یک داستان عاشقانه سر خودتان را گرم کنید؛ در غیر این صورت وقتی سر کلاس بروید ذهنتان خیلی خسته خواهد بود و چیزی یاد نخواهید گرفت. متاسفانه ناخواسته دهان باز مى کنید و قولى را حفظ نمى کنید . مسئولیتى را که مى خواستید عهده دار خواهید شد، پس خودى نشان دهید. به آنچه دارید قناعت کنید و در پى زیاده خواهى و قدرت طلبى نباشید. استراحت و خواب به موقع ، داروى شماست. به سادگى مى توانید دلى به دست آورید. مراقب انتخاب کلماتتان باشید. حالا نوبت شماست که قدم پیش بگذارید. به قولى که به خودتان داده اید پایبند بمانید .

 

فال روزانه متولدین خرداد

امروز از طرفی دلتان می خواهد در خانه بمانید و استراحت کنید و از طرفی دیگر هم دلتان برای بودن در کنار دوستانتان و خوش گذراندن با آنها پر می کشد. به احتمال زیاد شما خیلی خسته تر و بی حوصله تر از آن هستید که بتوانید با اشتیاق غیبت هایی که در این جمع می شوند و یا بحث های فلسفی آنها را دنبال کنید. به دوستانتان بگویید که وقت دیگری به دیدنشان خواهید رفت و امشب را در خانه با عشقتان خلوت کنید. شما بهتر از هر کس با شرایط خودتان آشنایید و عقلتان بر رفتارتان حاکم است اگر نسبت به دیگران نیکی می کنید مطمئن باشید ضرر نخواهید کرد تصمیمات ناشی از هیجان نگیرید و سعی کنید در پی حرکتی باشید که آینده اش روشن باشد جای ابهام بخصوص در مورد افرادی که احساس مسئولیت میکنید به جا نگذارید ، جمع کردن آب ریخته ، شدنی نیست !

 

فال روزانه متولدین تیر

کمی به این همه فشاری که تمام مدت دارید به خودتان وارد می کنید فکر کنید؛ واقعا لازم است اینقدر خودتان را اذیت کنید؟! امروز نشان دادن حضورتان و اهمیت نقشی که در دنیای اطرافتان دارید خیلی مهمتر از تمرکز کردن روی دنیای درونتان است. نه این که مسائل روحی و معنوی اهمیتی نداشته باشند، ولی پرداختن به دنیای واقعی فرصتی را برای شما فراهم خواهد ساخت تا دیداری داشته باشید که می تواند اثرات زیادی روی زندگیتان بگذارد. سعه ی صدر داشته باشید و بدانید هیچکس عاری از اشتباه نیست، گاهی یک نگاه یا یک حرکت کوچک تا مدتها میتواند تاثیرگذار باشد. آرام بگیرید و حرفهایتان را رو در رو ب کسی که از او دلخورید بگویید، در انتخابهای خود بیشتر دقت کنید، تلاش کنید تا خودتان را از حاشیه ها دور سازید، توجه بیش از حد به حواشی، شما را از متن اصلی دور خواهد کرد.

 

فال روزانه متولدین مرداد

امروز به خاطر این که شخصی که قرار بوده همراهتان باشد حالش خوب نیست، مجبور خواهید شد یک قرار حرفه ای و یا شخصی را که از قبل گذاشته بودید و خودتان را هم برای آن حسابی آماده کرده بودید کنسل کنید. بد شدن حال این شخص به احتمال خیلی زیاد ناشی از بی توجهی است و این موضوع شما را به شدت عصبانی خواهد کرد زیرا مدت زیادی برای رسیدن این فرصت انتظار کشیده اید. اگر می دانید چنین فرصتی به این زودی ها دیگر دست نخواهد داد دوستتان را با اشتباهش تنها گذاشته و خودتان به قرارتان برسید! در مورد مسئله ای که زندگیتان را مختل کرده شرایط برای برقراری آرامش محیاست یکبار برای همیشه با این موضوع کنار بیاید و دیگر هیچ شبحه ای برای خود باقی نزارید. یکی از مشکلات کهنه شما به یکباره حل خواهد شد. ارتباط خود را با دوستی قدیمی که مدتهاست از او بی خبرید دوباره برقرار کنید. گاهی زبانتان تند و تیز می شود و دیگران از شما آزرده خاطر می شوند.

 

فال روزانه متولدین شهریور

میل شدیدی که به خریدن وسیله ای گران قیمت احساس می کنید شما را وسوسه خواهد کرد که پس اندازتان را خرج کرده و حتی کمی بیشتر از موجود حساب بانکیتان چک بکشید. شما معمولا از آن دسته آدم هایی نیستید که بی حسال و کتاب رفتار می کنند، پس بهتر است امروز هم جلوی خودتان را بگیرید. اگر احساس می کنید که واقعا لازم است این وسیله را بخرید احتیاط کنید که خودتان را از لحاظ اقتصادی تحت فشار قرار ندهید تا لذت خریدن آن با احساس گناه از بین نرود. حواستان باشد امروز هنگام عصبانیت حرفی نزنید و تصمیمی نگیرید روزگار بر وفق مراد شماست پس برای دیگران هم سبب ساز باشید. موضوع مهمی که ذهن شما را به طور کامل به خود مشغول کرده بود تا حد زیادی برطرف شده و حالا وقت ان است به وعده هایتان پایبند بمانید.مجبورید به شخصی اعتماد کنید .در مورد مسائله ای دقت کنید حواشی بر اصل موضوع تاثیر نگذارد.

 

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز خانه می تواند برای شما مکان خیلی دلگیری باشد. به احتمال خیلی زیاد بقیه اهل خانه به گردش و یا مهمانی رفته اند و شما ترجیح داده اید در خانه بمانید، دلیلش هم فقط این است که حوصله نداشته اید و تصمیم گرفته اید در خانه بمانید و خودتان را با کتاب خواندن و تماشای تلویزیون سرگرم کنید. با این حال ذات اجتماعی شما تحمل این وضعیت را ندارد و خیلی زود احساس تنهایی و کلافگی خواهید کرد. به جای این که خودتان را آزار بدهید به یکی از دوستان صمیمیتان زنگ بزنید و کمی با هم خوش و بش کنید. در مسیری قرار گرفته اید که میشود گفت همه چیز تحت کنترل شماست.اجازه عرض اندام به غم ندهید چون نقطه ی قوت شما دیدن شادی های کوچک است.ممکن است در دلتان غوغایی برپا شود.طرح یک موضوع در شرایط متفاوت میتواند معانی و عواقب متفاوتی داشته باشد.فریب زرق و برق چیزی را نخورید .مواظب خواب و استراحت خود باشید.

 

فال روزانه متولدین آبان

شما معمولا آدمی اجتماعی هستید و بودن در جمع را به تنهایی ترجیح می دهید، اما امروز هیچ چیزی به اندازه کار کردن در تنهایی نظرتان را به خود جلب نخواهد کرد. با این حال بر خلاف میلتان مجبور به پاسخ دادن تماس های تلفنی بی شمار، پذیرایی از مهمان های ناخوانده و جواب دادن به پیام های دوستانی خواهید بود که به درد دل کردن نیاز دارند. با آنها بدرفتاری نکنید و بعد از رسیدن به این کارها در لاک تنهاییتان فرو بروید. قدردان موقعیت ویژه ی خودتان باشید در شرایطی قرار میگیرید که همه چیز از نظرتان بی اهمیت می اید زمان کوتاه است قدر دوست داشتن و دوست داشته شدن را بدانید در مسائل اقتصادی با احتیاط بیشتری عمل کنید علاقه مندی و پایبندی در شرایطی که شما قرار دارید باید مسئولانه تر و جدی تر در نظر گرفته شود.. شرایط برای رفع یک کدورت مهیا شده است.

 

فال روزانه متولدین آذر

امروز دلتان می خواهد کمی از سرعتتان کم کرده و به ندای درونتان گوش کنید. شاید حتی وسوسه شوید که در این کار کمی زیاد روی کرده و عشق و علاقه ای که مدت هاست از روی ترس و نگرانی مخفی کرده بودید را به زبان بیاورید. نگران این نباشید که مبادا این احساس شما زودگذر باشد و از این کارتان پشیمان شوید. اگر به جای انتظاراتی که از آینده دارید کارها و افکارتان را روی زمان حال متمرکز کنید، آنچه شما اکنون تجربه می کنید به احتمال زیاد اثراتی پایدار خواهد داشت. بیش از حد غرق کار نشوید، شما موفق شده اید تا چشمهایتان را به روی شکستهای گذشته ببندید و با شلوغ کردن سرتان خیلی خوب ذهنتان را کنترل کنید. حواستان باشد گاهی فقط یکبار شرایط برای جبران مهیاست، قدر فرصتی را که نصیبتان میشود بدانید و از طعنه ها و حسادتهای دیگران نرنجید، اتفاقی می افتد که باعث میشود از خواب غفلت بیدار شوید.

 

فال روزانه متولدین دی

امروز اگر احساسات عاطفی شما بیش از اندازه شدید باشند و نتوانید ذهنتان را از کسی که شما را به خود جذب کرده دور کنید، تمرکز بر روی کارهایی که باید انجام دهید برای شما تقریبا غیرممکن خواهد بود، سعی کنید در طول روز کارهایتان را انجام داده و شب را به عشقتان اختصاص دهید. شما معمولا از تنهایی بدتان نمی آید و در واقع حتی از این که با خودتان تنها باشید لذت هم می برید، اما امشب اصلا دلتان نمی خواهد در خانه تنها بمانید و ترجیح می دهید وقتتان را در کنار دوستان و عزیزانتان و ترجیحا شخصی که دوستش دارید بگذرانید. درمقابل حرف زور سر تعظیم فرود نیاورید وگرنه باز همه چی را از دست خواهید داد. موضوعی که ذهنتان را درگیر کرده وقتی به طور کامل رفع میشود که روحیه باری به هر جهت بودن را کناربگذارید و باروحیه تازه جوانب مختلف مسایل را بازنگری کنید** در مورد مطلبی وقتی بپذیرید که کجا را اشتباه کرده اید کلید باز گشایی چندین قفل را بدست خواهی آورد.

 

فال روزانه متولدین بهمن

امروز در درون خودتان احساس نگرانی می کنید و حس بیقراری دلتان را بهم می زند و دست از سرتان هم بر نمی دارد، به جای نگرانی سرتان را با کارهایی که روی میز کارتان در انتظار شما هستند گرم کنید. شما آدمی هستید سخت کوش و با وجدان کاری، ولی امروز ذهنتان بیش از کار درگیر خانه و مسائل خانوادگی است. اعضای خانواده و دوستانتان برایتان بیش از هر چیز دیگری از اهمیت برخوردار هستند و دوست دارید وقتتان را در کنار آنها بگذرانید و فکر می کنید ارزش آنها بیش از هر کار دیگری است. کمی دندان روی جگر بگذارید تا اتفاقاتی که باید بیوفتد، از ناراحتی هایی که این اواخر در زنذگیتان پیش می آید، هراس نداشته باشید. آنها را انگیزه ایی برای متفاوت زندگی کردن بدانید. به طور ناگهانی چند موضوع یکباره به شما هجوم می آورد، شکست برای شما معنا ندارد، قدرت درونی خود را افزایش دهید. به والدین خود بیشتر احترام بگذارید.

 

فال روزانه متولدین اسفند

شما نمی توانید از لحاظ منطقی چیزهایی که خودتان می دانید و برای دیگران قابل درک نیستند را برای آنها توضیح دهید، ولی خودتان خیلی خوب می دانید چه دارد در سرتان می گذرد و این همان چیزی است که اهمیت دارد. شاید احساس کنید که امروز یک نفر سعی دارد سر به سرتان بگذارد و این موضوع اصلا برایتان خوشایند نیست. اولی در این شرایط مهمترین چیز این است که هر چقدر هم آزرده خاطر شدید آرامش ظاهری خودتان را حفظ کنید. یک موضوع بسیار سادە مدتهاست کە توانستەبە سادگی ارامش را از شما بگیرد و همه چیز را بە هم بریزد پیش از این شما بە هیچ وجە اجازە چنین اتفاقی را نمی دادید فرصتی برایتان پیش خواهد امد تا جای کە میتوانید دست عزیزی را بدونەتوقع بگیرید سعی کنید از شخص بخصوصی کە ظاهرن مهربان است دوری کنید بە هیچ وجە خود را تشنە او نشان ندهید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied