شمانیوز
شما نیوز

یارانه عید فطر

سورپرایز دولت برای یارانه بگیران | واریز یارانه نقدی ویژه عید فطر

جزییات یارانه عید فطر را در اینجا بخوانید. یارانه عید فطر در سال های گذشته واریز شده است.

سورپرایز دولت برای یارانه بگیران | واریز یارانه نقدی ویژه عید فطر

جزییات یارانه عید فطر را در اینجا بخوانید.  یارانه عید فطر در سال های گذشته واریز شده است. امسال گمان می رود  یارانه عید فطر  مجدد پرداخت شود. تاکنون خبر واریزی  یارانه عید فطر  توسط برخی از رسانه ها منتشر شده است. در ادامه جزییات بیشتری از یارانه عید فطر را می خوانید. 

 اخیرا اخباری مبنی بر تغییر مبلغ یارانه نقدی یا جایگزینی کالابرگ الکترونیکی بجای یارانه نقدی منتشر شد. یارانه معیشتی به همه ایرانی ها برای تامین کالاهای اساسی خود تعلق می گیرید . هنوز برای تغییر مبلغ یارانه نقدی و یا جایگزینی آن تصمیم گیری نشده است. وزیر اقتصاد گفت: تا آذرماه خبری از تغییر یارانه نقدی وجود ندارد. یارانه نقدی کمک هزینه ایست که از طرف دولت برای تمام اقشار جامعه واریز می شود .

ما به نظر می‌رسد این یارانه تا قبل از سوم اردیبهشت ماه واریز شود.

چند روز گذشته هم رئیس بنیاد مستضعفان از پرداخت یارانه ۶۰۰ هزار تومانی‌ خبر داده و گفته بود مبلغ ۶۰۰ هزار تومان به حساب تمامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سراسر کشور واریز شده است.

پیش از این برخی از رسانه‌ها از واریز عیدی رئیسی برای عید فطر خبر داده و این گمانه را مطرح کرده بودند که همه مردم مشمول یارانه جدید می‌شوند. اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد واریز یارانه عید فطر برای مردم در دستور کار دولت نیست و هیچ کدام از مقامات مسئول در این باره خبری را اعلام نکرده‌اند.

تنها گروهی که قرار است یارانه بگیرند، معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied