شمانیوز
شما نیوز

ندا قاسمی | شغل ندا قاسمی | ندا قاسمی نون خ

شغل دوم شیرین نون خ همه را متعجب کرد! | شغل دوم جذاب شیرین نون خ چیست؟

در این روزها، ندا قاسمی در فصل چهارم سریال "نون" حضور دارد و این سریال در حال پخش در تلویزیون است. اما این تنها شغل این دختر توانمند نیست.

شغل دوم شیرین نون خ همه را متعجب کرد! | شغل دوم جذاب شیرین نون خ چیست؟

ندا قاسمی این روزها با سریال نون خ حسابی بر سر زبان ها افتاده است. ندا قاسمی علاوه بر بازیگری در حوزه دوبله نیز حضور چشمگیری دارد. تصویری از ندا قاسمی در اتاق دوبله را مشاهده می‌کنیم. ندا قاسمی در کنار بازیگری در تئاتر و تلویزیون به حرفه دوبله نیز مشغول است. در سن ۲۰ سالگی بازیگری در تئاتر را آغاز کرد و سال ۹۵ در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برای نمایش گاهی، کاندیدای بهترین بازیگر زن شد. همچنین ندا قاسمی با نقش آفرینی در سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی در نقش شیرین، نخستین تجربه بازیگری در تلویزیون را کسب کرد.

ندا قاسمی

ندا قاسمی درباره نقش شیرین و داستان ازدواجش گفت: «هر چه بیشتر پیش می‌رویم نویسنده شخصیت‌ها را در بازیگران بیشتر می‌بیند و طبیعتاً نسبت به قبل بیشتر دستش می‌آید که چه اتفاقاتی را برای بازیگر بنویسد و او را درگیر چه ماجراها و ویژگی‌هایی کند.» ندا قاسمی در سریال رادیویی قلب بنفش به کارگردانی میرطاهر مظلومی نیز به ایفای نقش پرداخته‌است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی