شمانیوز
شما نیوز

متلک بهنوش بختیاری به عیسی زارع‌پور

تیکه ۶ گیگی بهنوش بختیاری به وزیر ارتباطات | استاد، مردم خودشون شیش گیگ زرنگن... راحت باشید!!

بهنوش بختیاری به خبری از گفته‌های وزیر ارتباطات مبنی بر قطعی شدن فیلترینگ پس از نماز عید فطر منتشر شد، در استوری صفحه اینستاگرامی خود با جمله «استاد اگر شما دانا و توانا هستین، مردم خودشون شیش گیگ زرنگن... راحت باشید» واکنش نشان داد .

تیکه ۶ گیگی بهنوش بختیاری به وزیر ارتباطات | استاد، مردم خودشون شیش گیگ زرنگن... راحت باشید!!

به گزارش شمانیوز، بازیگر زن هنرمند و مشهور تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان 29 اردیبهشت ماه 1354 در محله مهرآباد جنوبی تهران متولد شد. بهنوش بختیاری، هنرمند در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر بزرگ‌تر از خود به نامهای بهناز، بهزاد و بهروز دارد. این بار هم تیکه بهنوش بختیاری، بازیگر معروف ایرانی که غالبا استوری‌های جنجالی به اشتراک می‌گذارد، خبرساز شده است. 

بهنوش بختیاری در واکنش به گفته وزیر ارتباطات پس از نماز عید سعید فطر مبنی بر موافق نبودن برای رفع فیلترینگ، با استوری از گفته وزیر و جمله‌ای در نقد آن با مضمون؛ در جایی که هزاران هزار هموطن ما، در این تورم سخت و فشار اقتصادی از اینترنت کسب درآمد می‌کنن، چرخه اقتصاد مملکت قفل شده، شما باز میگید فیلتر؟؟؟ نوشت: استاد اگر شما دانا و توانا هستین، مردم خودشون شیش گیگ زرنگن... راحت باشید.

تیکه ۶ گیگی بهنوش بختیاری به وزیر ارتباطات

یادآوری می‌شود؛ «عیسی زارع پور»، وزیر ارتباطات بعد از نمازعید فطر در جمع شماری از مردم درباره رفع فیلتر گفت: «تصمیم گیری در این باره در حوزه او نیست.» با این حال او گفته اگر تصمیم‌گیری برعهده او بود، موافق رفع فیلتر نیست‌.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied