شمانیوز
شما نیوز

تست هوش

تست هوش | چوب لباسی را در تصویر پیدا کنید

حل کردن آزمون یافتن چوب لباسی فقط یک جفت چشم تیزبین می‌خواهد و کمی دقت، مطمئنا با داشتن این مهارت‌ موفق خواهید شد.

تست هوش  | چوب لباسی را در تصویر پیدا کنید

تست هوش باعث بهبود عملکرد مغز می شود.  تست هوش یک ورزش مناسب برای فعالیت ذهن است.  تست هوش میتوانید از آلزایمر جلوگیری کنید. در ادامه  تست هوش  امروز چوب لباسی را پید کنید:در  تست هوش زیر  شاید به نظر یافتن چوب لباسی یا رخت آویز سخت به نظر برسد، چون میان این همه لباس دنبال  یک وسیله کوچک گشتن کمی دشوار است، اما اگر بیشتر دقت کنید، راحت‌تر آن را خواهید یافت.

معما‌های تصویری و بصری راهی عالی برای فعال نگه داشتن مغز و عملکرد ذهنی شما هستند. بر اساس مطالعات روانشناسی این بازی‌های فکری به تقویت عملکرد شناختی از جمله حافظه کمک می‌کنند. باعث می‌شوند، تمرکز بهتری داشته باشید و با تیزبینی قدرت جزئی نگری‌تان نیز تقویت شود.

مانند همین تصویر، گاهی در مرتب کردن لباس‌های داخل کمدتان حتما با چنین شرایطی رو به رو شده اید، که رخت آویز میان لباس‌هایتان گم شده باشد و مجبور شوید همه لباس‌ها را یکی یکی بردارید تا آن را پیدا کنید. در این تصویر نیز دقیق همین وضعیت وجود دارد، با این تفاوت که اینجا نمی‌توانید از دستانتان کار بگیرید، فقط باید چشمتان را به کار بی اندازید و با دقت همه لباس‌ها را از نظر بگذرانید تا چوب لباسی را پیدا کنید.

کمتر کسی موفق به حل آزمون یافتن چوب لباسی می‌شود، در واقع باید گفت کسانی که به حل این آزمون پرداخته اند توانسته اند در ۹۷ ثانیه آن را پیدا کنند؛ بنابراین زیاد هم به خودتان مطمئن نباشید، زیرا ممکن است یافتن و تشخیص آن وقت زیادی ببرد.

سرنخ تصویر
 یک بار دیگر با دقت به تصویر نگاه کنید، جوراب، شلوار، پیراهن، بلوز، جلیقه و دامن آن قدر زیاد و نامرتب است که سرتان سوت خواهد کشید.

به نظر من یک و نیم دقیقه برای یافتن رخت آویز خیلی زیاد است، اما خوب چاره چیست، اگر در این مدت زمانی بتوانید آن را پیدا کنید، باز هم موفقیت بزرگی به حساب می‌آید.

پاسخ آزمون یافتن چوب لباسی

آیا توانستید، رخت آویز را پیدا کنید؟ اگر دانه دانه لباس‌ها را از نظر گذرانده باشید، حتما این چوب لباسی را گوشه تصویر قسمت پایین و سمت چپ یافته اید. اما اگر هنوز هم به دنبال آن می‌گردید، بهتر است ما به کمکتان بیاییم. بله به تصویر زیر نگاه کنید، ما چوب لباسی را برایتان برجسته کرده ایم، تا به آسانی مشاهده کنید.

پاسخ تست تصویری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی