شمانیوز
شما نیوز

نرجس سلیمانی

واکنش دختر سردار سلیمانی به بی حجابی در مترو + جزئیات

نرجس سلیمانی در رابطه با درگیری در مترو با موضوع حجاب گفت: نظر ما این است که هرگونه عمل سلبی نتیجه عکس خواهد داشت و باید اقدامات فرهنگی صورت بگیرد.

واکنش دختر سردار سلیمانی به بی حجابی در مترو + جزئیات

به گزارش شمانیوز: زهرا شمس احسان در یکصد و چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کلیه تصمیمات اتخاذ شده در قرارگاه جهادی مسکن ملزم به رعایت قوانین بوده است، اظهار کرد: ضمن حمایت از نقش تسهیل گری شهرداری تهران در تأمین مسکن، شهرداری و شهردار باید در خصوص تفاهم نامه با مجموعه های مختلف شفاف سازی را در دستور کار خود قرار دهد.

او افزود: در اسفندماه تفاهم نامه ای بین شهرداری و یکی از دانشگاه ها منعقد شد و زمینی برای ساخت پنج هزار واحد مسکونی اختصاص یافت که ابهاماتی درخصوص نحوه تردد در کنار این زمین وجود دارد و باید گزارشات در این زمینه ارائه شود.

نرجس سلیمانی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پس از سه سال سخت برای مردم ایران، نماز عید فطر باشکوه برگزار شد، گفت: امیدواریم مشکلات حمل و نقل برطرف شود چراکه در شأن مردم ما نخواهد بود.

او با اشاره به درگیری در مترو با موضوع حجاب، یادآور شد: کمیسیون نظارت در حسن اجرای مصوبات نظارت خواهد داشت و نظر ما این است که هرگونه عمل سلبی نتیجه عکس خواهد داشت و باید اقدامات فرهنگی صورت بگیرد که در این زمینه با معاونت فرهنگی و اجتماعی جلساتی را برگزار خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied