شمانیوز
شما نیوز

رونالدو

جنجال تصاویر نیمه‌برهنه نامزد جورجینا رونالدو | زندگی رونالدو و نامزدش به پایان خط رسید

نامزد کریستیانو رونالدو با انتشار چند تصویر، موج جدیدی از انتقادات را به سمت خود سرازیر کرد.

جنجال تصاویر نیمه‌برهنه نامزد جورجینا رونالدو | زندگی رونالدو و نامزدش به پایان خط رسید

نامزد کریستیانو رونالدو با انتشار چند تصویر، موج جدیدی از انتقادات را به سمت خود سرازیر کرد.نامزد رونالدو  چندی پیش تصاویری از پشت صحنه یک عکس‌برداری که به عنوان مدل برای برند آمریکایی «الو یوگا» بوده را در اینستاگرام خود منتشر کرد. همچنین رونالدو نیز در چند وقت اخیر در حرکت شرم آور خود علیه هواداران الهلال باعث عصبانیت طرفداران وی شده است. در ادامه جزییاتی از رژیم همسر رونالدو می خوانید؛جورجینا در این مصاحبه گفت: «صبح‌ها یک املت فرانسوی با آب پرتقال و یک قهوه با شیر می‌خورم. وسط صبح یا بعد از تمرین یک موز می‌خورم. برای ناهار پوره با گوشت یا سبزیجات کبابی می‌خورم. برای میان وعده‌ها، گاهی اوقات کنسرو صدف با لیمو می‌خورم. و شام هم مانند ناهار.»

رونالدو

این تصاویر درحالی منتشر شده که در آن نامزد آرژانتینی کریستیانو رونالدو تقریبا نیمه‌برهنه است و همین مسئله بار دیگر باعث عصبانیت بخش جامعه سنتنی کشور عربستان سعودی شده‌ است.

این عکس‌ها جورجینا را در معرض حمله برخی از کاربران سعودی قرار داده است؛ برخی از آن‌ها فکر می‌کردند که این عکس در عربستان سعودی گرفته شده و اکثر آنان در پیام‌های خود در فضای مجازی نوشته‌اند که جورجینا باید به کشور و فرهنگی که در آن زندگی می کند احترام بگذارد. این حملات به قدری زیاد بود که یک رسانه عربستانی برای آرام‌تر کردن فضای انتقادات، مدعی شد این تصاویر خارج از کشور عربستان و در شهر مادرید گرفته شده است.

نامزد رونالدو در بخشی از مستند «من جورجینا هستم» شبکه نت‌فلیکس هم از پیام‌های انتقادآمیز برخی کاربران گلایه کرده بود.

رونالدو

واکنش رونالدو

این رفتار جورجینا در حالی رقم خورده است که یک روانشناس مشهور به نام کوئینتینو آریس با دیدن چند قسمت از مستند شبکه نت‌فلیکس به نام «من جورجینا هستم» مدعی شده که رابطه بین کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس به زودی به پایان می‌رسد، چراکه کریستیانو از شرایط فعلی زندگی خود با او راضی به نظر نمی‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied