شمانیوز
شما نیوز

افراد فاقد شناسنامه | کارت شناسایی موقت به جای شناسنامه

افراد فاقد شناسنامه بخوانند | صدور کارت شناسایی موقت تا ۶ ماه آینده

طبق اعلام رئیس سازمان ثبت احوال کشور، در راستای تعیین تکلیف فاقدین شناسنامه در سال 1402، تمامی فاقدین شناسنامه برای دریافت خدمات حداکثر تا 6 ماه آینده کارت شناسایی موقت یا شناسنامه اختصاصی خود را اخذ خواهند کرد.

افراد فاقد شناسنامه بخوانند | صدور کارت شناسایی موقت تا ۶ ماه آینده

به گزارش شمانیوز، معاون وزیر کشور با اعلام خبر صدور کارت شناسایی موقت برای افراد فاقد شناسنامه تا ۶ ماه آینده، گفت: با توجه به برنامه‌های سال 1402 ، حرکت سازمان ثبت احوال کشور به سمت هوشمندسازی در اولویت ما قرار دارد و برای رسیدن به این مهم، امسال چابک‌سازی، اصلاح فرآیندها و حذف فرآیندهای زائد و بهره‌گیری هر چه بیشتر از فناوری‌های نوین در مسیر هوشمندسازی در دستور کار قرار گرفته تا شاهد ارائه خدمات بهتر به مردم و کاهش هزینه‌ها در تمامی منابع سازمان باشیم.

وی افزود: همچنین برنامه ما در راستای تعیین تکلیف فاقدین شناسنامه در سال 1402 این است که حداکثر تا 6 ماه آینده تمامی فاقدین شناسنامه شناسنامه اختصاصی و کارت شناسایی موقت خود را در راستای دریافت خدمات اخذ کنند.

رئیس سازمان ثبت احوال ادامه داد: ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و غیرحضوری در سال 1402 یکی دیگر از برنامه‌های این مجموعه محسوب می‌شود.

هاشم کارگر حرکت به سوی GIS جمعیتی و نیز توسعه پایگاه سببی و نسبی را از جمله برنامه‌های مهم سازمان برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied