شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه | فال روزانه امروز | فال تاروت

فال روزانه پنجشنبه 7 اردیبهشت | فال امروز

فال روزانه اتو اینجا بخون...

فال روزانه پنجشنبه 7 اردیبهشت | فال امروز

فال روزانه متولدین فروردین

زندگی شما قطعا به روابطتان با دیگران وابسته است. شما فردی اجتماعی و خوشرو هستید که با مهارت زیادی می تواند خودش را وارد هر بحثی کرده و با دیگران ارتباط برقرار کند، اما این اواخر ترجیح می دهید بیشتر تنها بمانید. شاید چنین حسی با شمای واقعی و همیشگی زیاد هماهنگی نداشته باشد، اما این احساس خود را نادیده نگیرید و به آن توجه کنید. اگر فکر می کنید به کمی تنهایی نیاز دارید خودتان را کمی کنار بکشید؛ چنین نیازی اگر فقط گاهی پدیدار شود کاملا طبیعی است. این روزها خواهید دانست برای تصمیمی که باید بگیرید بهتر است از کجا شروع کنید. شما عاشق طبیعت هستید ، آنرا به خانه تان بیاورید تا احساس آرامش بیشتری کنید. نگهداری از حیوانات خانگی نیز شما را شاد میکند. مراقب شخصی در اطرافتان که سعی میکند خود را با چاپلوسی به شما نزدیک کند باشید. روحیه خود را تقویت کنید تا از شنیدن خبری ناگوار شوکه نشوید. یادتان باشد یک دوست خوب با شما صادق است.

 

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

گاهی دوست ها برای انسان حتی از خانواده هم بهتر و نزدیک تر می شوند و دوستی هایی که شما دارید عمیق و پایدار هستند. امروز دوستانتان با کمال میل در برابر شما صف کشیده و در انتظار یک اشاره از جانب شما هستند تا هر کمکی که از دستشان بر می آید را انجام دهند. اما چرا شما نسبت به دریافت این کمک های صمیمانه از خودتان اکراه و بی میلی نشان می دهید؟ امروز به شما ثابت خواهد کرد که این دوستان چقدر برایتان ارزش و اهمیت قائل هستند و برای کمک به شما تا کجا پیش خواهند رفت! برای اینکه به نتیجه دلخواهتان برسید باید دیگران را نیز در رسیدن به اهدافشان یاری کنید. این روزها اتفاقات طوری رقم خواهد خورد که علاوه بر یاری دیگران، درهای موفقیت به روی شما نیز باز خواهد شد. هراسی به دل راه ندهید و انگیزه ی لازم را در خود بوجود آوردید. با هوش و ذکاوت خود کارهایتان را مدیریت کنید. حریص نباشید و برای اینکه به خواسته هایتان برسید، کمی محتاط عمل کنید. به تازگی عزیزی را از دست داده اید.

 

فال روزانه متولدین خرداد

شما بالاخره سربالایی ها را طی کرده و تپه هایی از مشکلات که این اواخر در سر راهتان قرار گرفته بودند را با موفقیت پشت سر گذاشته اید و حالا دارید وارد مرحله ای جدید و آرامتر از زندگیتان می شوید. شما قادر خواهید بود پروژه هایی که در محل کارتان در دست انجام دارید را با موفقیت و به صورت کاملا مطلوبی به پایان برسانید و زندگی مشترک و خانوادگیتان نیز تصویری از یک زندگی ایده آل و موفقیت آمیز خواهد بود. از این دوره آرامش و راحتی خیال بهره ببرید و با آسودگی خاطر استراحت کنید، زیرا خیلی زود وارد دوره جدیدی خواهید شد. شرایطی که در حال حاضر در ان قرار دارید ایده ال شما نیست اما ناامید نباشید ، هر اتفاقی ممکن است بیفتد . عزیزی از راه دور چشم انتظار شماست. دوری راه را بهانه نکنید همین حالا اقدام کنید، تا دل هر دویتان آرام بگیرد در مورد مسئله کاری برای اینکه احساس بهتری داشته باشید بهترین گزینه این است که منافع همه را در نظر بگیرید . مثبت بیندیشید و شخصی با انرژی های منفی را از خود دور کنید.

 

فال روزانه متولدین تیر

امروز به احتمال بسیار زیاد برای شما روز خیلی خوبی خواهد بود. پس از فشارهایی که این اواخر تحمل کرده اید امروز فرصت خیلی خوبی خواهد بود تا حال و هوایی عوض کنید. شاید حتی بد نباشد خیلی سریع یک برنامه شاد و مفرح چیده و به یک سفر دو سه روزه بروید. همه نشانه ها حاکی از آن هستند که اکنون بهترین وقت ممکن برای چنین کاری می تواند باشد. اگر دل دل کنید خیلی زود انگیزه خود را از دست داده و دوباره اسیر روزمرگی خواهید شد. یکنواختی و کارهای روزمره روزانه مانع از پیشرفت شما شده، این موضوع طبیعی است ولی اگر کمی شجاع باشید میتوانید این یکنواختی را بر هم بزنید، این اتفاق در همین روزها برایتان رقم خواهد خورد، کمی ریسک کنید و به اندازه کافی با جرات باشید تا بتوانید از اب گل آلود ماهی بگیرید، اکنون زمان مناسبی است تا جنبه های عاطفی و مالی زندگیتان را بهبود ببخشید، نشانه های روشن اطرافتان را ببینید!

 

فال روزانه متولدین مرداد

امروز روزی پر از تفکر و تأمل خواهد بود و شما خواهید توانست بی آن که خودتان را درگیر مسائل مختلف کنید و با حفظ فاصله همه چیز را تحت نظر داشته باشید. کارها و جاه طلبی های دیگران به نظرتان بسیار جالب خواهند آمد و دست و پا زدن های آنها برای رسیدن به خواسته هایی که در حال حاضر به نظرتان خیلی مسخره و بی اهمیت می آیند برایتان خیلی خنده دار خواهد بود. هر از گاهی خودتان را در چنین موقعیتی قرار دهید، این کار از لحاظ روحی و معنوی برایتان خیلی خوب خواهد بود. شرایط اینروزا میتوانست بدتر از چیزی باشد که در حال حاضر در آن قرار دارید پس ناشکر نباشید و قدر داشته های خود را بدانید از اینکه بیهوده با دیگران به نزاع و بگو مگو بپردازید صرف نظر کنید .سعی کنید از هر محیط پر تنش دوری کنید .در نتیجه قدردانی از شخصی با برخورد مثبتی روبرو خواهید شد هزینه ای برای کسب دانشی نو پرداخت کنید وقت خود را صرف موضوعات بی اهمیت نکنید.

 

فال روزانه متولدین شهریور

امروز آن توجه و تأییدی که این اواخر به دنبالش بوده اید را بالاخره به دست خواهید آورد. بالاخره دور پرفشاری که این اواخر درگیر آن بوده اید را پشت سر گذاشته اید و احساس آرامش بیشتری می کنید و وارد دوره ای همراه با ثبات و آرامش در زندگیتان شده اید. آنهایی که تا پیش از این کاری جز انتقاد از شما نداشته اند حالا با شور و هیجان شما را تشویق و تأیید می کنند. اما شما باید انتقادهای گذشته آنها را فراموش نکنید و زیاد به این تعریف و تمجیدها که به احتمال زیاد چندان صمیمانه هم نیستند اهمیت ندهید. در اینکه تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید تردید نکنید، در مقابل شما نیز از تجربیات انان استفاده می کنید. به احساسات دیگران احترام بگذارید و سعی کنید انها را بفهمید.به سر و وضع خود بیشتر برسید ، شما نسبت به سنتان از پختگی بیشتری بر خوردارید و این مو ضوع به خوبی به چشم می اید.

 

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز شما زمان زیادی را صرف فکر کردن به زندگی و کارهایتان خواهید کرد. شاید در ابتدا بیشتر ذهنتان درگیر این باشد که چقدر از راه را پشت سر گذاشته اید و آنچه تا کنون انجام داده اید چقدر درست بوده است، اما به جای فکر کردن به گذشته بهتر است روی آینده مرکز بیشتری داشته باشید و به از این جا به بعد کارهایتان فکر کنید. شما وارد دوره جدیدی از زندگیتان شده اید و دارید هویت و اهداف خود را با دقت بیشتری از نظر می گذرانید تا در صورت نیاز تغییرات لازم را در آنها ایجاد کنید. این روزها شما به سمت موفقیت در حرکت هستید.کمی هوشیار باشید و خود را درگیر مسائل بیهوده و نامربوط نکنید.افکار مثبت میتوانند تغیییراتی مثبت بوجود بیاورند.خواسته های خود را دنبال کنید اما خود را بیش از حد خسته نکنید و با برنامه ریزی صحیح احتمال دوباره کاری را از بین ببرید.کاری نکنید که شرمساری را برایتان به همراه داشته باشد.بیهوده بی گدار به آب نزنید و از تجربیات گذشته خود استفاده کنید.

 

فال روزانه متولدین آبان

امروز فرصت خیلی خوبی است برای این که توجه بیشتری به خودتان کرده و از لحاظ جسمی و روحی به خودتان رسیدگی کنید. قرار نیست این کمر دردی که هر روز آزارتان می دهد خودبخود از بین برود و یا سردردهایتان به صورتی معجزه آسا از بین بروند. اگر مشکلی دارید همین امروز به پزشک مراجعه کرده و راهی برای از بین بردن آن پیدا کنید. اگر هم از لحاظ روحی فشار زیادی روی خودتان احساس میکنید نزد مشاور رفته و یا از هر راه حل که خودتان می دانید بهره بگیرید. خود را با اتفاقات گذشته درگیر نکنید چون با این رویه اینده را نیز از دست خواهید داد با شرایط موجود شما به راحتی به خواسته هایتان می رسید روزهای بی دردسر پیشه رو دارید که به شما فرصت استراحت فکری می دهد با کمی پیگیری به طلبتان خواهید رسید در مورد مطلبی اگر بتوانید متفاوت فکر کنید اتفاقی را تجربه خواهید کرد که بیشتر شبیه یک معجزه است آرامش خود را حفظ کنید و همچنان خوش قلب بمانید.

 

فال روزانه متولدین آذر

شما این اواخر سعی کرده اید در میزان هزینه هایی که برای زندگیتان می کنید صرفه جویی بیشتری کرده و پول بیشتری پس انداز کنید، اما تا چه حد موفق بوده اید و چقدر به هدفتان نزدیک شده اید؟ آیا از میزان پیشرفت خود راضی بوده اید؟ تغییرات خیلی بزرگی در انتظار شما هستند؛ تغییرات خوبی که باید خودتان را برای آنها آماده کنید. نگاهی به گذشته بیندازید و ببینید چه چیزی به شما انگیزه داده است که تا اینجای راه را پیش بروید. کار نیکویی در حق کسی انجام داده اید که به زودی به نتیجه خوبی خواهد رسید. هم شما و هم او مزد پشتکار و سخت کوشیتان را خواهید گرفت. این موضوع شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. فریب فردی خوش صحبت را نخورید و به ظاهرش توجه نکنید، کمی دقت کنید و او را در شرایط مختلف بسنجید تا در آینده مشکلی پیش نیاید. به زودی در مسیری قرار خواهید گرفت که همیشه مد نظرتان بوده است.

 

فال روزانه متولدین دی

امروز روز خیلی خوبی برای تفکر و مدیتیشن خواهد بود. شما کمی از وضعیت فعلی خودتان ناراضی هستید و دلیل اصلی آن هم این است که پروژه ها و کارهای مختلفی که در دست انجام دارید خیلی عقب تر از برنامه به نظر می رسند و هنوز معلوم نیست سرنوشت آنها چه خواهد شد. همین موضوع باعث بیقراری و بی صبری شما شده است. این دوره انتظار بیش از دو ماه طول کشیده است، اما حالا دیگر پایان آن دارد فرا می رسد. حالا که اوضاع دارد درست می شود نباید وسوسه شوید که پروژه های جدیدی را شروع کرده و بیخیال قبلی ها بشوید. همه میتوانند خوب صحبت کنند اما همه نمی توانند خوب گوش کنند. شنونده خوبی باشید و سعی کنید به گفته های اشخاصی در اطرافتان به دقت گوش فرا دهید. شما بسیار با احساس هستید. و این موضوع سبب میشود گاهی اوقات پیش قضاوت هایی نادرست داشته باشید روی این جنبه رفتاری خود بیشتر کار کنید تا مبادا دوستی نزدیک را از خود برنجانید. رفتار سنجیده شما را در حین مذاکره کاری بسیار محبوبتر می کند.

 

فال روزانه متولدین بهمن

امروز می تواند روز فوق العاده ای برای شما باشد، اما به این شرط که حواستان باشد زیاده روی نکنید! شاید با خودتان فکر کنید که مشکلات مادی کوچکی که این اواخر داشته اید را پشت سر گذاشته اید و حالا دیگر می توانید با خیال راحت هرچقدر که دلتان بخواهد پول خرج کنید، اما متاسفانه شما کاملا در اشتباه هستید. آنچه امروز انجام می دهید زمینه ساز آینده شماست و اگر بخواهید به این ولخرجی ها ادامه بدهید خیلی زود انگشت حسرت خواهید گزید! یکی از دوستان شما را به همکاری در انجام کاری دعوت می کند. وقت آن رسیده که نسبت به اتفاقاتی که در پیرامونتان رخ می دهد کمی ریز بینانه بنگرید. اطلاعاتی که به آن نیاز دارید در دسترستان است. تنها لازم است هوشیار باشید تا به آنچه مد نظرتان است دست پیدا کنید. برای آنکه دیگران را از خود نرنجانید و حرف خود را هم به آنها بفهمانید بهتر است شسته و رُفته و خلاصه صحبت کنید ، تا خارج از حوصله نباشد.

 

فال روزانه متولدین اسفند

امروز می توانید با خیال راحت با همه نگرانی هایتان خداحافظی کنید. تلاش هایتان بالاخره دارند نتیجه می دهند و دیگران در برابر حرف ها و توصیه هایتان انعطاف پذیری بسیاری از خودشان نشان می دهند و این موضوع باعث خوشحالی شما خواهد شد. هر چند هنوز برخی جزئیات در زندگی عاطفیتان هستند که باید به آنها سر و سامان داده شود، اما فعلا می توانید بیخیال آنها شده و از شرایط موجود لذت ببرید. ارامش را به خود و دیگران منتقل کنید در مورد مساله خاص پیش آمده خود را با دیگران مقایسه نکنید شرایط هر فردی با فرد دیگر تفاوت دارد احساسات خود را در نظر بگیرید و سعی کنید نسبت به ان اعتماد کافی داشته باشید شرایط طوری پیش خواهد رفت مجبور به انتخاب یک گزینه خواهید شد اینکه در انجام کاری شک و تردید به خود راه دهید و فقط به اعتماد شکست فکر کنید کار اشتباهیست.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied