شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه | فال قهوه

فال روزانه جمعه 8 اردیبهشت | فال امروز

فال روزانه اتو اینجا بخون....

فال روزانه جمعه 8 اردیبهشت | فال امروز

فال روزانه متولدین فروردین

امروز شما بیشتر وقتتان را در کنار خانوده، دوستان نزدیک و عشقتان خواهید گذراند. در هر صورت امروز با این همه رابطه اجتماعی و عشق و توجهی که از جانب نزدیکانتان دریافت می کنید حتما برای شما روز خیلی خوبی خواهد بود و از آن لذت خواهید برد. همچنین وقت گذراندن با شخصی که دوست دارید و احتمالا مدت خیلی زیادی هم از شروع رابطه عاطفیتان نیز نمی گذرد، باعث خواهد شد احساس نزدیکی بیشتری نسبت به یکدیگر پیدا کرده و شاید حتی بتوانید با آسایش خاطر بیشتری نسبت به ادامه دادن این رابطه تصمیم گیری کنید. نسبت به خطرات هوشیار و گوش بزنگ باشید، گاهی خیلی زود به دیگران اعتماد وبه آنها میدان میدهید به عبارت دیگر دوست را از دشمن تشخیص نمیدهید و مار در آستین میپرورانید. درتصمیم هایتان راسختر و محکمتر باشید، از طعنه و توطئه حسودان و رقیبان باکی نداشته باشید، به دوستان دورو تکیه کردن شما را از موفقیتهای بزرگ بازمیدارد. با کسی رودربایستی نداشته باشید و حرف حق را شجاعانه بر زبان بیاورید.

 

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز شاید تصمیم بگیرید که در خانه تان یک جشن، مهمانی و یا دورهمی راه بیندازید و دوستان و همکاران را دور هم جمع کرده و با هم در مورد مسائل روز به صحبت بپردازید. صحبت هایی که در این جمع می شوند برایتان خیلی جذاب خواهند بود و باعث نزدیکی بیشتر شما به این افراد خواهند شد. مجردها حواسشان را جمع کنند، زیرا ممکن است شخصی به صورت ناخوانده وارد این جمع شود که می تواند شریک راه و زندگیتان باشد. اگر به او علاقه مند شدید از این که احساسات خود را با او در میان بگذارید هراسی نداشته باشید. زودبه زود نظر خودرا تغییر ندهید، اگر میخواهید کاری را شروع کنید، اول پیرامون آن تحقیق و با دیگران مشورت کنید تا ناچار به تغییر نظرتان نشوید، ساده دلی با ساده لوحی فرق دارد، شما گاهی به مرز دومی نزدیک میشوید باید برای آن فکری بکنید.تحمل و صبر تا اندازه ای که به حیثیت و شخصیت شما لطمه ای نزند خوب است وگرنه افراد فرصت طلب ازآن سواستفاده میکنند.

 

فال روزانه متولدین خرداد

امروز ممکن است در یک جمع خانوادگی و یا دوستانه خیلی بزرگ که شاید حتی یک جشن تولد و یا عروسی باشد شرکت کنید. به احتمال خیلی زیاد شما قصد دارید با عشقتان و یکی دو نفر از دوستانتان در این جمع شرکت کنید. شاید خیلی به شما خوش بگذرد، اما این احتمال نیز وجود دارد که بحث هایی در این مهمانی پیش آمده و یا اتفاقاتی بیفتند که چندان خوشایند نیستند و تا چند روز سوژه بحث شما و نزدیکانتان خواهند شد. خود محور بودن باعث میشود شخصی از شما برنجد، خواستن توانستن هست پس اراده کنید و توقع نداشته باشید یک شبه به مقصود برسید، در اختلافات خانوادگی وارد نشوید و در کاری که به شما ارتباطی ندارد دخالت نکنید چون به دردسر میفتید، دهن بین نباشید و به حرف سخن چینان اعتنایی نکنید، کاری را شروع کرده اید آن را به اتمام برسانید، به اندازه پولی که دارید هزینه کنید، ولخرجی نکنید.

 

فال روزانه متولدین تیر

امروز شما بحث هایی با دوستان و همکارانتان در مورد یک پروژه کاری مشترک خواهید داشت و تیز بینی و توجه ذاتی شما به جزئیات در این موقعیت به کارتان خواهد آمد. سعی کنید نکات مهمی که در این بحث مطرح می شوند را یادداشت کنید تا بعدا سر حوصله به آنها فکر کنید، داشتن یک گزارش دقیق از موضوعات مطرح شده خیلی به کارتان خواهد آمد. هر پروژه ای که اکنون آغاز کنید خیلی خوب پیش خواهد رفت، به ویژه کارهایی که به گونه ای با هنر یا خلاقیت در ارتباط باشند؛ خودتان را با فکر کردن به شکست احتمالی ناراحت نکنید. از اینکه زیر بار مسئولیت بروید میترسید،این شیوه کم کم شما را به آدمی گوشه گیر و تنها تبدیل خواهد کرد،قدر دوست با وفای خود را بدانید و زیاده خواه نباشید،به حرف دیگران توجه نکنید و بدبینی را از خود دور کنید،۰گاهی اگر نه بگویید هیچ اتفاقی نمی افتد،اینکه بخواهید همه را از خود راضی نگه دارید محال است، ذهنتان را درگیر چیزهای جزیی نکنید تا بتوانید به آرامش برسید!

 

فال روزانه متولدین مرداد

امروز همه به این موضوع که شما چقدر خوش صحبت و تأثیرگذار هستید پی خواهند برد. اکنون زمان فوق العاده ای برای دعوت کردن دوستان و اعضای خانواده به منزلتان و یا بیرون رفتن با آنها می تواند باشد. روابط عاطفیتان نیز به طور خارق العاده ای خوب پیش خواهند رفت. در مکالماتی که با عشقتان دارید به نکات جالبی در مورد او پی خواهید برد و شاید حتی یک بار دیگر عاشق او شوید! دیدار امروزتان فرصت های جدیدی را در رابطه عاشقانه تان به وجود خواهد آورد و امکان تبدیل آن به یک رابطه طولانی مدت و یا حتی ازدواج را فراهم خواهد کرد. زمان برای نقل مکان مناسب نیست، از عشق ها و دوستی های یکطرفه بپرهیزید، برای اینکه در دل دیگران جا پیدا کنید نیازی به تایید همه حرفای دیگران نیست به این ترتیب استقلال خود را زیر سوال میبرید، آدم ها را خاکستری ببینید و بدانید همانطور که شما کامل نیستید آنها هم نیستند، درمورد نیت مهمی که در سر دارید حتما مشورت کنید، از اینکه علم و دانش خود را با سوال کردن کامل کنید خجالت نکشید.

 

فال روزانه متولدین شهریور

چه اهل کارهای هنری مثل خواندن، نوشتن، نقاشی و یا موسیقی باشید و چه نباشید، امروز ناگهان انگار الهه هنر به سراغتان آمده و ذهنتان را سرشار از ایده های مختلف کرده است. این ایده هایی که خیلی زیاد و خیلی سریع به فکرتان می رسند را یک جا یادداشت کنید، حتی اگر همین امروز آنها را به کار نگیرید یک روز بالاخره به کارتان خواهند آمد. شاید حتی بتوانید بر اساس یکی از این ایده های ناگهانی کار و کاسبی و شراکت جدیدی برای خودتان راه بیندازید! همه چیز را در حد ایده آل خواستن شما را افسرده می کند با آنچه دارید شاد باشید و برای رسیدن به چیزهای دیگر به شرطی که رنگ و بوی حرص و طمع به خود نگیرد تلاش کنید گذشت شما را کوچک نمی کند بنابراین از خطاهای کوچک شخصی در اطرافتان بگذرید و اشباهاتش را مدام به رویش نیاورید دست و دلبازی شما زبانزد خاص و عام است اما بهتر است برای روز مبادا هم پس اندازی داشته باشید.

 

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز شما در یک فعالیت گروهی شرکت خواهید کرد که افرادی از جمله برخی دوستان نزدیکتان را در بر می گیرد که علایق و تفکرات مشترکی با شما دارند و دیدگاه فلسفی و معنوی آنها نسبت به زندگی با شما مشابه است. شاید شخصی که دوست دارید نیز تصمیم بگیرد که در این جمع با شما حاضر شود و خوب چه چیزی بهتر از این؟! صحبت هایی که در این جمع می شوند ذهن شما را به شدت به خود درگیر خواهند کرد، شاید بد نباشد بعد از این بحث گروهی همراه با عشقتان کمی پیاده روی کرده و صحبت کنید تا ذهنتان کمی آرام شود. به خانواده تان بیشتر احترام بگذارید و از حل کردن مشکلاتشان شانه خالی نکنید.هر دستی که برای دوستی به سویتان دراز میشود نفشارید.در جمع خوش اخلاق باشید و خود را جدا از دیگران ندانید. در امور مالی دقیق باشید تا ضرر نکنید .قولی به کسی دادید به آن عمل کنید .این روزها بر سر مطلبی ساده زود عصبی میشوید و در لحظه تصمیم میگیرید که به نفعتان نیست.

 

فال روزانه متولدین آبان

امروز شما بیشتر وقتتان را با دوستانتان و همراه با عشقتان خواهید گذراند و در جمعی که قرار می گیرید در مرکز توجه خواهید بود. خواه این جمع یک مهمانی، انجمن ادبی یا هنری و یا هر چیز دیگری که باشد، شما با توانایی بالایی که در حال حاضر در صحبت کردن دارید، با حرف ها و کارهایتان دیگران را به طور قابل توجهی تحت تأثیر قرار خواهید داد. از توجهی که به شما می شود لذت ببرید، اما حواستان را جمع کنید که کاری نکنید که باعث ایجاد حساسیت و حسادت در وجود شخصی که دوست دارید شود. مشکلات را باید یکی پس از دیگری حل کنید و از سختی راه گله نکنید دستی که برای کمک به طرفتان دراز می شود کنار نزنید از بی مهری شخصی رنجیده اید او به زودی متوجه اشتباه خودش می شود و به سویتان بر می گردد تواضع و مردم داری شما دلیل محبوبیتان هست و این کم سرمایه ای نیست این روزها در خرج کردن پول جانب اعتدال را رعایت کنید اگر اهل حساب و کتاب نباشید ضرر می کنید.

 

فال روزانه متولدین آذر

شخصی که به تازگی با او آشنا شده اید و شاید حتی از شهر یا کشور دیگری باشد، امروز ممکن است به طور جدی تری وارد زندگی شما شود. این احتمال وجود دارد که شما زمان زیادی را به صحبت کردن با او اختصاص دهید و پی ببرید که موضوعات جالبی وجود دارند که شما را به خود جذب می کنند اما تا کنون از آنها بیخبر بوده اید. امروز روابط عاطفیتان خودشان به اندازه کافی پیچیده هستند، اما دخالت یک نفر دیگر ممکن است اوضاع را بدتر کند، سعی کنید تا جایی که امکان دارد به کسی اجازه ندهید در مسائل خصوصیتان دخالت کند. پیشاپیش و بدون سند و دلیل قضاوت کردن به نفع شما نیست. کم کم همه چیز روشن خواهد شد. به حرف حسودان اعتنایی نکنید و برای تک تک موفقیتهایتان ارزش قائل شوید. اگر به عاقبت کاری مطمئن نیستید به طرف آن نروید و انجامش ندهید. به زودی یکی از دوستان قدیم را ملاقات میکنید. حواستان باشد به اندازه وسع و تواناییتان گام بردارید و دیگران را نیز بیهوده متوقع نکنید.

 

فال روزانه متولدین دی

خواب های عجیب و غریبی که شب گذشته دیده اید ممکن است به طور غیر منتظره ای ایده های جدیدی برای شروع پروژه های خلاقانه و یا پیشرفت وضعیت حرفه ایتان را در ذهن شما ایجاد کنند که اگر به طور جدی آنها را دنبال کنید می توانند زندگیتان را به طور کلی تغییر دهند. اگر رویاهایتان را یادداشت کنید و بعدا سر حوصله به آنها رجوع کنید خواهید دید که چیزهای زیادی در رابطه با خودتان یاد خواهید گرفت و از افکاری که به ذهن ما می آورند شگفت زده خواهید شد. دهن بینی را کنار بگذارید، زود عصبانی شدن و رک گویی دردی از شما دوا نمیکند بلکه شخصی را از شما میرنجاند، آدم کینه ای نیستید فقط همه چیز بر سر زبانتان هست این روز ها بهتر است کنترل زبانتان را در دست بگیرید، از تند روی های خود پشیمان میشوید و درصدد جبران آن برمیایید که البته بی فایده هست، دلتان میخواهد از جایی که هستید جلوتر بروید، تغییرات شغل در حال حاضر میتواند به نفعتان باشد.

 

فال روزانه متولدین بهمن

برقراری روابط اجتماعی با افراد جدید و جذابی که ممکن است در یک دور همی خانوادگی و یا در همسایگی خود با آنها آشنا شوید می تواند اطلاعات جالبی را برای شما به همراه داشته باشد. شاید با موضوعات جدیدی آشنا شوید که شما را به خود جذب می کنند، شاید هم حتی با شخصی آشنا شوید که احساس کنید می تواند شریک عاطفی آینده شما باشد و چند ساعتی با هم صحبت کنید. این که تصمیم بگیرید این رابطه را ادامه دهید یا خیر به خودتان بستگی دارد، اما حتما از امروزتان لذت خواهید برد. مطالعه و ورزش را در برنامه روزانه خود بگنجانید. اگر آینده نگر باشید زندگیتان نظم و ترتیب بهتری را بخود میگیرد. ولخرجی را کنار بگذارید و به پس اندازتان اهمیت بدهید از شکست دیگران عبرت بگیرید و جزء کسانی نباشید که حتما باید سرشان به سنگ بخورد تا دریابند کاری به نفعشان نیست همه را محرم راز خود ندانید صبر و حوصله به خرج دهید تا گره ها یکی یکی باز شود در کار خیر پیش قدم شوید.

 

فال روزانه متولدین اسفند

امروز ممکن است مجبور باشید زمان زیادی را به کار و مسائل کاریتان اختصاص دهید، اگر هم هیچ یک از اینها نباشد کارهای زیادی در خانه دارید که باید انجام دهید، در هر صورت امروز از آن روزهای تعطیلی نیست که تا ظهر بخوابید و بعد هم روی کاناپه لم بدهید. خوشبختانه دوستان و یا اعضای خانواده کمک کردن به شما خواهند پیوست و صحبت کردن با آنها در حین انجام این کارها باعث خواهد شد که کمتر خسته شوید. زندگی تلخی و شیرینی را باهم دارد شما باید در هر دو مرحله منطقی باشید یعنی نه عنان از کف بدهید نه سرمست و از خود بیخود شوید، رفتن به یک سفر حال شما را بهتر میکند، برای خانواده تان بیشتر وقت بگذارید و توجه و محبتتان را از آنها دریغ نکنید، در مسائل مالی دقت بیشتری داشته باشید و به فکر روز مبادا هم باشید، کینه ها را کنار بگذارید با دلخوری زندگی را بر خودتان دشوارتر نکنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied