شمانیوز
شما نیوز

آتیلا پسیانی | آتیلا پسیانی درگذشت

بیماری آتیلا پسیانی فاش شد | علت تغغیر قیافه نا آشنا آتیلا پسیانی لو رفت

تصویر جدیدی از آتیلا پسیانی در فضای مجازی منتشر شده که مربوط به مراسم نکوداشت ایشان به مناسبت جشن تولد ۶۶ سالگی این بازیگر می باشد.

بیماری آتیلا پسیانی فاش شد | علت تغغیر قیافه نا آشنا آتیلا پسیانی لو رفت

به گزارش شمانیوز آتیلا پسیانی با توجه به افزایش سن و کاهش وزن برای سلامتی جسمانی اش باعث شده که چهره او را نسبت به قبل غریبانه به نظر بیاید.  آتیلا پسیانی  هیچ‌گونه بیماری حادی ندارد و صرفاً به دلیل برخی از مشکلات گوارشی تصمیم گرفته که وزن خود را کاهش بدهد. آتیلا پسیانی  در سن ۶۶ سالگی در صحت سلامت کامل به سر می برد و در عرصه بازیگری می‌پردازد البته نزدیک به سه سال است که آقای پسیانی در زمینه بازیگری حضور پررنگ ندارد و در حال استراحت می باشد.آتیلا پسیانی فرزند «جمیله شیخی» و همسر «فاطمه نقوی» بازیگران سینما ، تلویزیون و تئاتر است.مادرش مرحوم جمیله شیخی بازیگر سینما و تلویزیون بود.

 

 آتیلا پسیانی

 

از دوران کودکی به تشویق پدر و مادر هنرمند و فرهنگ دوستش در نمایش های مدرسه بازی می کرد به دبیرستان که رسید در جلسات انجمن های ادبی و اجرای نمایش شرکت می کرد.

بازی در تئاتر را از سال 1356 و حضور جلوی دوربین را از سال 1357 با فیلم کوتاه «سکوت و سلام» ، همکاری «شاهرخ غیاثی» تجربه کرد و همینطور بازی در سینما را از سال 1360 با «عفریت» ، همکاری «فرشید فلک نازی» شروع کرد.

 

آتیلا پسیانی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    روحش شاد و یادش گرامی