شمانیوز
شما نیوز

افزایش حقوق بازنشستگان | زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان

خبر مهم از افزایش و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | وعده پذیرش بدهی ۲۵ درصدی به بازنشستگان و سایر سطوح عملی خواهد شد؟

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی از زمان پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در اردیبهشت ماه و متناسب سازی حقوق تا پایان سال خبر داد.

خبر مهم از افزایش و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | وعده پذیرش بدهی ۲۵ درصدی به بازنشستگان و سایر سطوح عملی خواهد شد؟

به گزارش شمانیوز، مهدیه اسلامی : علی دهقان‌کیا با بیان اینکه بنا بر پیگیری‌های انجام‌شده و قول‌هایی که مسئولان سازمان تأمین اجتماعی داد‌ه‌اند، گفت: ان‌شاءالله افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان در اردیبهشت ماه عملیاتی می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه بر مبنای مصوبه شورای‌عالی کار (افزایش 25درصدی برای حداقل‌بگیران و 21درصدی برای سایر سطوح) پرداخت می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: بنابر پیگیری‌های صورت‌گرفته قرار است مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به فروردین ماه نیز همزمان با حقوق اردیبهشت ماه به حساب بازنشستگان تأمین اجتماعی واریز شود.

وی تصریح کرد: بر اساس جدول طراحی‌شده، حقوق بازنشستگان هر ماه از بیستم بر اساس حروف الفبا به حسابشان واریز خواهد شد.

حقوق بازنشستگان

بدهی ۲۵ درصدی تامین اجتماعی به بازنشستگان

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران با اشاره به آغاز پرداخت معوقات از ماه جاری اظهار کرد: در‌باره متناسب‌سازی حقوق‌ها رایزنی‌هایی در حال انجام است و امیدواریم که تا پایان سال جاری تکلیف آن مشخص شود. البته هنوز با مدیر عامل تامین اجتماعی مذاکرات مستقیمی در این رابطه نداشتیم و به دنبال فرصت هستیم تا بتوانیم با او جلسه‌ای بگذاریم. این موضوع جز مطالبات اصلی بازنشستگان و زیر مجموعه برنامه ششم تامین اجتماعی است.

علی دهقان کیا گفت : اگر متناسب‌سازی به سال بعد کشیده شود، برنامه هفتم مطرح خواهد شد؛ بنابراین انتظار کانون بازنشستگان این است که شخص مدیرعامل مستقیم به این قضیه ورود کند و وعده‌هایی مبنی بر پذیرش بدهی ۲۵ درصدی به بازنشستگان و سایر سطوح را عملی کنند. البته لازم مدیر عامل تامین اجتماعی در این باره یکبار مصاحبه کنند و جواب مردم را بدهند تا خیالشان راحت شود. در رابطه با معوقات نیز مشاهده کردیم که وعده مدیر عامل مبنی بر پرداخت از آبان‌ماه، عملی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied