شمانیوز
شما نیوز

مسی

ولخرجی میلیاردی مسی در عربستان غوغا کرد | داد پاری‌سن‌ژرمن از این موضوع در آمد

سفر تبلیغاتی لیونل مسی به عربستان به قدری برای مسئولان پی اس جی و کادر فنی عجیب بود که باعث خشم آنها شده است. اکیپ خبر از تنش و درگیری بین دو طرف داده است.

ولخرجی میلیاردی مسی در عربستان غوغا کرد  | داد پاری‌سن‌ژرمن از این موضوع در آمد

 لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن است. مسی اخیرا یک رستوران در بارسلونا خریده است. مسی عاشق همسر و فرزندانش است. در ادامه جزییات خرید رستوران مسی را می خوانید: سفر تبلیغاتی لیونل مسی به عربستان به قدری برای مسئولان پی اس جی و کادر فنی عجیب بود که باعث خشم آنها شده است. اکیپ خبر از تنش و درگیری بین دو طرف داده است.

مسی

پاری‌سن‌ژرمن این هفته در لیگ فرانسه در خانه ۱-۳ مغلوب لوریان شد، اما مسی در برنامه تبلیغاتی از پیش برنامه‌ریزی شده‌اش شرکت کرد و همراه خانواده‌اش به خاورمیانه سفر کرد.

احمد الخطیب، وزیر گردشگری عربستان در توییترش نوشت: «با خوشوقتی به مسی، سفیر گردشگری عربستان سعودی و خانواده‌اش خوشامد می‌ گویم. این دومین تعطیلاتی است که او در عربستان سعودی هستند.»

مسی در ماه می ۲۰۲۲ هم همراه با لئاندرو پاردس، هم‌ تیمی‌ اش در تیم ملی آرژانتین، به عربستان رفته بود. پاردس که او هم سفیر گردشگری عربستان است، آن زمان بازیکن پاری‌ سن‌ ژرمن بود.

مسی

گشت و گذار مسی و خانواده در عربستان

همه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که مسی همچنان پیشنهاد تمدید قرارداد پی اس جی را قبول نکرده و هر روز شایعات بازگشت او به بارسلونا قوت می‌گیرد.

ارتباط بین مسی و هواداران پی اس جی نیز از هفته‌ها قبل و پس از حذف پی اس جی به دست بایرن از لیگ قهرمانان خراب شده و مسی در چند بازی حتی در پارک دو پرنس هو شده است.

از سوی دیگر برای مسئولان پی اس جی قابل قبول نیست در حالی که تیم قهرمانی اش قطعی نشده و فاصله با مارسی به پنج امتیاز کاهش یافته، مسی برای برنامه تبلیغاتی خودش کیلومترها دورتر از پاریس سفر کند.

همه چیز حکایت از این دارد که مسی آینده خود را در پاریس نمی ‎‌بیند و بی توجه به همه اخطارها می‌ خواهد این دو ماه پایانی را پشت سر بگذارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied