شمانیوز
شما نیوز

رئیس جمهور در حرم حضرت زینب(س) تاکید کرد:

امروز رژیم صهیونیستی بسیار آسیب پذیر است | سیاست جمهوری‌اسلامی حمایت از مقاومت است

رئیس جمهور کشورمان در حرم حضرت زینب(س) تاکید کرد: ۱۲ سال از جنایات هولناک آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی و دست پروده های آنان تکفیری‌ها و داعش می‌گذرد اما امروز سوریه مقاوم و سرافراز ایستاده است.

امروز رژیم صهیونیستی بسیار آسیب پذیر است | سیاست جمهوری‌اسلامی حمایت از مقاومت است

به گزارش شمانیوز: حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در سخنرانی خود در حرم حضرت زینب(س) گفت: سلام بر همه شهدای اسلام در طول تاریخ، سلام بر شهدای سوریه، لبنان، ایران،عراق و همه کسانی که به نام حسین و به نام ثارالله به شهادت رسیدند و برای اعتلای کلمه حق خون مطهرشان بر زمین ریخت. سلام بر همه جانبازان و ایثارگران که برای خدا و مبارزه با ستم و استکبار با همه وجود در مقابل مستکبران ایستادگی کردند وسلامت شان را از دست دادند و امروز در کسوت مقدس جانبازی و ایثارگری قرار دارند.

وی افزود: دشمنان ۱۲سال ظلم کردند، امپراتوری رسانه ای در جهت جنگ روانی فعال بود، کشتار کردند، خانه ها را ویران کردند، کودکان را کشتند و ۱۲ سال از جنایات هولناک آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی و دست پروده های آن ها تکفیری ها و داعش می گذرد اما امروز سوریه مقاوم و سرافراز ایستاده است. ننگ ابدی برای دشمنان اسلام و عزت و افتخار برای مجاهدین راه خدا.

رئیس جمهور در ادامه اظهار داشت:‌ در کنار این صفحه جنایت بار و جریان ۱۲ ساله، یک صفحه نورانی قرار دارد و آن صفحه مقاومت، ایستادگی و دلدادگی به خداست، عشق به اهل بیت و عصمت و طهارت و دفاع از حرم حضرت زینب و رقیه است، صفحه ایستادگی در مقابل دشمنان خداست.

وی همچنین بیان کرد:‌ زمانی که جریان تکفیری آغاز شد، سوریه و عراق مورد تهاجم قرار گرفتند، برخی جریان را خوب نشناختند، موضع گیری درست نکرده و شرایط را درست تحلیل نکردند، مقتدای با بصیرت ما مقام معظم رهبری شرایط را خوب شناختند و جنس این حرکت را صهیونیستی و آمریکایی دانستند و اینکه ولو افراد این جریان به ظاهر اسم خود را مسلمان بگذارند اما این همه جنایت هولناک به دست مسلمان نمی‌تواند سر بزند، درست تحلیل فرمودند و هدایت کردند و در جهان اسلام انسجام و وحدت ایجاد کردند.

حجت الاسلام رئیسی افزود:‌ من به نوبه خودم و از طرف دولت و ملت ایران صمیمانه از دولت و ملت سوریه بخاطر ایستادگی و مقاومت و بخاطر امتیاز بزرگ پیروزی در این عرصه تقدیر و تشکر می‌کنم حقیقتا آقای دکتر بشار اسد و دولت و ملت سوریه با بصیرت در مقابل این فتنه ایستادگی کردند و باید این ایستادگی و مقاومت ۱۲ ساله مورد تقدیر و تحسین قرار بگیرد.

رئیسی با بیان اینکه سوریه ۱۲ سال ایستادگی کرد و پیروز شد، گفت: امروز در کنارهم جشن پیروزی می‌گیریم. سوریه به دستان شما مردم دوباره ساخته می شود و بدانید  همانطور که جمهوری اسلامی در دوران سخت در کنار شما بود، در دوران بازسازی نیز در کنار شما خواهد بود. این یک ارتباط سیاسی و دیپلماتیک نیست بلکه ارتباط قلبی و راهبردی میان دو ملت و دو دولت است و هرگز این ارتباط گسستنی نیست.

وی تاکید کرد: امروز ابتکار عمل به دست مجاهدان راه خدا، میدان‌داران فلسطینی و همه کسانی است که برای آزادی قدس تلاش می‌کنند. امروز رژیم صهیونیستی بسیار آسیب پذیر است. ما هم در کنار مردم مظلوم فلسطین، لبنان و سوریه بوده و هستیم. سیاست جمهوری‌اسلامی ایران حمایت از مقاومت است و بر این راهبرد تاکید داریم.

ادامه دارد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied