شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث

دختر جوان، پسری که عاشقش بود را را فلج کرد!

دختر جوان که بعد از جر و بحث با پسر مورد علاقه‌اش آن‌قدر به او قرص خوراند تا فلج شد به زودی محاکمه می‌شود.

دختر جوان، پسری که عاشقش بود را  را فلج کرد!

در اخبار حوادث  امروز دختر جوان که بعد از جر و بحث با پسر مورد علاقه‌اش آن‌قدر به او قرص خوراند تا فلج شد به زودی محاکمه می‌شود.  اخبار حوادث  پر از ماجراهای پر فراز و نشیبی است که امروز یکی از آنها را می خوانید.  اخبار حوادث  امروز را از دست ندهید. 

دختر جوان که بعد از جر و بحث با پسر مورد علاقه‌اش آن‌قدر به او قرص خوراند تا فلج شد به زودی محاکمه می‌شود.

متهم که دختری جوان است ۱۰ قرص متادون به پسر مورد علاقه‌اش خورانده و باعث شده او دچار آسیب شدید مغزی شود.

سال گذشته جسم نیمه‌جان پسر جوانی پیدا و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. بررسی‌های پزشکی نشان داد او به خاطر مصرف بیش از حد قرص متادون به کما رفته است. آثار ضرب و جرح نیز  روی بدن پسر جوان دیده می‌شد. به همین دلیل پرستاران به پلیس خبر دادند که احتمالاً به پسر جوان تعدی شده است. بررسی‌های بعدی نشان داد نام این جوان نیماست و دوستش او را به بیمارستان منتقل کرده است.

نادر، دوست نیما که او را به بیمارستان منتقل کرده بود، به ماموران گفت: نیما به خانه نامزدش شهلا در شهرری رفته بود که شهلا با من تماس گرفت و گفت حال نیما بد شده و باید او را به بیمارستان منتقل کنیم. شهلا می‌گفت نیما بیشتر از 10 قرص متادون خورده است. من بلافاصله خودم را به آنجا رساندم و با اورژانس تماس گرفتم.

با اظهارات این مرد شهلا تحت بازجویی قرار گرفت. او گفت: آن روز تلفنی با نیما صحبت می‌کردم که با هم بحث کردیم. او سپس مقابل خانه‌مان آمد. نمی‌خواستم اجازه بدهم او وارد خانه شود اما وقتی دیدم مشروب خورده و حال طبیعی ندارد در را باز کردم. بحث میان ما بالا گرفت و چندین قرص متادون خورد تا آرام شود اما حالش بد شد.

با اظهارات این زن، ماموران به بررسی و پرس‌و‌جو از همسایه‌ها پرداختند و مشخص شد همسایه‌ها بارها از شهلا و مادرش شکایت کرده و مدعی هستند این مادر و دختر خانه‌شان را به محل فساد تبدیل کرده‌اند.

به این ترتیب ماموران سه هفته خانه شهلا و مادرش را زیر نظر گرفتند و مشخص شد در این مدت افراد مشکوکی به خانه آنها رفت‌وآمد دارند.

به این ترتیب شهلا بازداشت شد و ادعای جدیدی مطرح کرد.

او گفت: من و نیما از ماه‌ها قبل با هم آشنا شدیم. او به خانه ما رفت‌وآمد داشت و ما قصد داشتیم با هم ازدواج کنیم؛ اما چند روز پیش از اینکه حال نیما بد شود با هم دعوا کردیم. به او تاکید کردم دیگر حق ندارد به خانه ما بیاید؛ اما او آخرین بار با حال بدی مقابل خانه‌مان آمد. وقتی حال و روزش را دیدم و چون می‌دانستم قبلاً هم چند بار دست به خودکشی زده در را برایش باز کردم. نیما از من خواست تا برای آرامش‌اش قرص متادون به او بدهم. من هم یک قرص به او دادم اما بعداً متوجه شدم چندین قرص خورده است.

این ادعا در حالی مطرح شد که پزشکی قانونی اعلام کرد نیما حدود ۳۰ قرص متادون و ۳۰ قرص کلونازپام مصرف کرده و آثار ضرب و شتم بر بدن او نمایان است.

شهلا در بازجویی‌های بعدی درباره آثار ضرب و شتم گفت: من با نیما هیچ مشکلی نداشتم که بخواهم او را کتک بزنم یا نقشه قتلش را بکشم. او وقتی به خانه‌مان آمد سر و وضع درستی نداشت و می‌گفت با شخصی درگیر شده است. او اهل دعوا و درگیری بود و احتمالاً هم قبل از اینکه به خانه من بیاید با یک نفر درگیر شده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

او درباره شکایت همسایه‌ها نیز  گفت: ما با کسی در ارتباط نیستیم. فقط نیما به خانه ما رفت‌وآمد داشت که قرار بود با هم ازدواج کنیم. نامزد مادرم هم گاهی به خانه‌مان رفت‌وآمد دارد.

در حالی که نیما در بیمارستان از کما خارج شده بود پزشکان اعلام کردند، به علت قطع چند ثانیه‌ای اکسیژن، دچار عارضه مغزی شده و دیگر نمی‌تواند حرکت کند و ممکن است هیچ‌گاه نتواند دست‌ها و پاهایش را تکان دهد.

با این اظهارنظر برای شهلا کیفرخواست صادر و پرونده‌اش به منظور رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. او قرار است به زودی از خود دفاع کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied