شمانیوز
شما نیوز

چطور پیام‌های پاک شده واتس‌اپ را بخوانیم؟

گاهی اوقات ممکن است به دلایل مهمی کاربران به پیام های پاک شده واتساپ خود نیاز پیدا کنند. آیا راه قطعی برای انجام این کار وجود دارد؟

چطور پیام‌های پاک شده واتس‌اپ را بخوانیم؟

به گزارش شمانیوز: گاهی اوقات ممکن است به دلایل مهمی کاربران به پیام های پاک شده واتساپ خود نیاز پیدا کنند. آیا راه قطعی برای انجام این کار وجود دارد؟

اگر شما هم یکی از کاربران پیام رسان WhatsApp هستید، حتما می‌دانید که در حال حاضر هیچ روش رسمی برای خواندن پیام های پاک شده واتساپ وجود ندارد. بدون شک قابلیت «حذف پیام‌ها» در این پلتفرم محبوبیت زیادی در میان کاربران پیدا کرده است، به ویژه زمانی که به طور اتفاقی چیزی را اشتباه می‌نویسید. گیرنده پیام همیشه می‌خواهد بداند که پیام پاک شده فرستنده چه بوده است، از این رو بیشتر افراد می‌خواهند بدانند که چطور می‌شود پیام های پاک شده واتساپ را خواند.

موردی که می‌خواهیم به بررسی آن بپردازیم قابلیت یا ویژگی جدید WhatsApp نیست، بلکه موضوع یک هک ساده است.

 

نحوه خواندن پیام های حذف شده واتساپ

در کمال ناباوری تمام چت‌ها و مکالمات متنی شما در تلفنتان ذخیره می‌شوند، آیا می‌دانید در کجای تلفن؟ برای دسترسی به تمامی پیام‌ها باید از قابلیت بکاپ WhatsApp استفاده کنید. قطعا همه چیز را در مورد پشتیبان گیری و کارهایی که می‌تواند انجام دهد می‌دانید.

بهتر است بدانید که اگر قابلیت پشتیبان گیری و بازیابی – Backup & restore را فعال کرده باشید، به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. در غیر این صورت، اگر از اطلاعات شما در فضای ذخیره سازی ابری بکاپ گرفته نشود، در انجام این کار موفق نخواهید شد.

ساده‌ترین کاری که باید انجام دهید این است که برنامه واتساپ را گوشی خود پاک کنید. سپس دوباره برنامه را نصب کنید و وارد حساب کاربری فعلی خود شوید. هنگامی که می‌خواهید وارد آن شوید، برنامه از شما می‌خواهد که داده‌های بکاپ قبلی خود از جمله تمامی چت‌ها را بازیابی کنید. در این قسمت شما می‌توانید هر محتوایی که می‌خواهید را بازیابی کنید.

توجه داشته باشید که شما باید قبل از آنکه WhatsApp فایل‌های بکاپ شما را آپدیت کند، این عمل را انجام دهید. زیرا تمام پیام ‌های اصلی از فایل بکاپ حذف می‌شوند. این روش در اکثر موارد جواب می‌دهد، اما تضمین قطعی وجود ندارد که شما حتما بتوانید پیام های پاک شده واتساپ را بخوانید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied