شمانیوز
شما نیوز

پاکسان

توسعه صادرات با دیپلماسی فعال اقتصادی

 در حضور رئیس سازمان صنایع کوچک و متوسط کشور مالی و همچنین نمایندگان وزارت خارجه و صمت در شرکت پاکسان، ظرفیت های صادراتی این شرکت برای حضور در بازار کشور مالی تبیین شد.

توسعه صادرات با دیپلماسی فعال اقتصادی

به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان “سانو سار” رئیس سازمان صنایع کوچک و متوسط کشور مالی با حضور در این شرکت و دیدار با شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان، ظرفیت های تولیدی و صادراتی این شرکت را برای همکاری و ورود به کشور مالی بسیار مطلوب خواند.

شهریار محمدی راد در این نشست با تبیین رویکردهای صادراتی پاکسان بویژه در قاره آفریقا گفت: باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده بویژه در حوزه بازاریابی و فروش خارجی در تلاش هستیم تا با هدف گذاری مناسب در بازارهای بین المللی بتوانیم ضمن افزایش مقاصد صادراتی، نفوذ خود را در این بازارها نیز افزایش دهیم و علاوه بر آن فرصت های سرمایه گذاری و تولید مشترک را شناسایی نماییم.

مدیرعامل پاکسان با قدردانی از مسئولین وزارت خارجه و صمت برای تسهیل روابط با تجار و تصمیم سازان اقتصادی سایر کشورها افزود: یکی از عوامل اصلی برای موفقیت در عرصه‌ی اقتصاد جهانی بهره گیری از فرصت های مناسب بوجود آمده بر اثر دیپلماسی اقتصادی است.

وی افزود: امروزه دیپلماسی اقتصادی به عنوان یک راهبرد، نقش کلیدی را برای تولیدکنندگان در تعاملات و پایداری در بازارهای جهانی ایفا نماید.

کامبیز قشمی، مدیر بازاریابی و فروش خارجی شرکت پاکسان نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه گفت: تمامی موضوعات همکاری میان طرفین مطرح گردید و آقای «سانو سار» نیز با اعلام رضایت از بازدید و نحوه همکاری و تعامل با این مجموعه روابط تجاری خوبی را با شرکت پاکسان متصور شد.

گفتنی است در این جلسه نمایندگان وزارت خارجه، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و سازمان توسعه و تجارت نیز “سانو سار” رئیس سازمان صنایع کوچک و متوسط کشور مالی را همراهی نمودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied