شمانیوز
شما نیوز

مهدی کوشکی

واکنش مهدی کوشکی بعد از رسوایی در جنبش می‌تو | استوری مهدی کوشکی را از دست ندهید

در این مطلب ماجرای رسوایی مهدی کوشکی و حبیب رضایی را مشاهده می کنید که به تازگی جرم آنها ثابت شد. این دو بازیگر نسبت به این رسوایی واکنش نشان دادند.

واکنش مهدی کوشکی بعد از رسوایی در جنبش می‌تو |  استوری مهدی کوشکی را از دست ندهید

مهدی کوشکی در صفحه اینستاگرام خود بدون توجه به اتفاقات و حواشی ایجاد شده تصویری از خود با پست «جهان حیرت آوریست» منتشر کرده است! مهدی کوشکی زاده 1360 است.مهدی کوشکی در خرم آباد متولد شد.مهدی کوشکی نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و بازیگر سینمای ایران است.  مهدی کوشکی فارغ‌التحصیل رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده سینما - تئاتر دانشگاه هنر است.ورود او به عرصه سینما با حضور در فیلم موفق لانتوری وارد فاز جدید شد سپس در فیلم فروشنده اصغر فرهادی هم نقش افرینی کرده است.

مهدی کوشکی

جنبش می تو یک جنبش جنجالی و پرحاشیه بود که در سراسر دنیا صورت گرفت ولی در ایران با حواشی زیادی روبرو شد. بازیگران مطرح زیادی به این جنبش پیوستند و از تعرضی که به آنها شده بود پرده برداشتند. در این بین بازیگران معروف دیگری نیز مورد حمله قرار گرفتند و رسوایی های بزرگی برای آنها صورت گرفت. چند روز پیش بعد از گذشت چند ماه از یکی از این پرونده ها سرانجام خاتمه یافت و افراد متعرض مجرم شناخته شدند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied