شمانیوز
شما نیوز

عرضه خودرو

چه خودروهایی در سامانه یکپارچه مرحله دوم عرضه می‌شوند؟

محصول آرین پارس موتور در طرح یکپارچه خودرو، لاماری بود و احتمالا این دوره هم همین خودرو عرضه شود. فردا موتور هم با سه خودروی Fmc-sx۵، Fmc-t۵ و Suma m۴ در نوبت قبلی این طرح شرکت کرد. تیارا، محصول مکث موتور بود و گروه خودروسازی ایلیا هم خودروی دایون Y۵ را عرضه کرد.ب

چه خودروهایی در سامانه یکپارچه مرحله دوم عرضه می‌شوند؟

وزارت صمت طی اطلاعیه‌ای زمان آغاز ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو را از روز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام کرد که بر این اساس متقاضیان تا ۱۹ اردیبهشت می‌توانند نسبت به افتتاح حساب وکالتی اقدام کنند. در این اطلاعیه جزئیات این مرحله از ثبت‌نام در جهت شفافیت اطلاع‌رسانی اعلام شد که براساس آن متقاضیان پس از افتتاح حساب وکالتی از ۳ الی ۱۰خردادماه فرصت خواهند داشت تا با ورود به سایت سامانه تخصیص خودرو به نشانی https://www.esalecar.ir با انتخاب ۵ خودروی متفاوت برای ثبت نام اولیه اقدام کنند.

عرضه خودرو

۱۸ الی ۳۱ خرداد اولویت‌بندی متقاضیان پایش می‌شود و نتایج سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ۱۰ تیرماه اعلام خواهد شد. در واقع تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس اولویت انتخابی مشتری و رتبه اولیه در سامانه انجام خواهد گرفت. ۱۵ تیرماه آغاز ثبت نام برندگان دومین فروش سامانه یکپارچه خودرو خواهد بود.

براساس برخی اخبار غیررسمی در این مرحله خودروسازهای سایپا (شاهین G، کوئیک R،S در گروه‌های اتوماتیک و دستی)، کرمان موتور (TB،KMC، جک S5، جک S3)، آرین پارس موتور (لاماری ایما)، فردا موتور (Fmc-t5، Fmc-SX5، Suma m4)، مکث موتور (تیارا)، ایلیا (دایون Y5) و مدیران خودرو با خودروهای (آریزو ۶ پرو اکسلنت، آریزو ۵ توربو، تیگو ۸ پرومکس، تیگو ۸ پرو، تیگو ۷ پرو اکسلنت، ایکس ۳۲ پرو، ایکس ۵۵ پرو) شرکت خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied