شمانیوز
شما نیوز

بیمه سینا

بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب بیمه شدند

بازدیدکنندگان، ناشران و عوامل اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،‌ از پوشش بیمه مسئولیت ‌مدنی بیمه سینا برخوردار شدند.

بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب بیمه شدند

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین الملل بیمه سینا؛ بهمن علی بخشی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سینا گفت: همزمان با برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، این شرکت ضمن حضور در نمایشگاه، محصولات، خدمات، طرح‌های بیمه‌ای و راهنمایی‌های لازم را به مراجعه‌کنندگان را ارائه خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه سینا بیان افزود: پوشش‌های بیمه سینا شامل بیمه مسئولیت کارفرما، بیمه مسئولیت در قبال اشخاص ثالث شامل پوشش جانی و مالی مراجعین و بازدید کنندگان، ناشران ایرانی، خارجی و غرفه داران، عوامل اجرائی، کلیه دست اندرکاران و بیمه آتش سوزی است.

به گفته وی، بیمه مسئولیت‌مدنی، هر حادثه‌ای که برای افراد در محیط برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رخ دهد را شامل می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سینا افزود: بازدید کنندگان و کتاب‌دوستان محترم می‌توانند در صورت بروز حوادث احتمالی در ایام برگزاری نمایشگاه با مراجعه به غرفه بیمه سینا واقع در ستاد اجرایی نمایشگاه نسبت به تشکیل پرونده و دریافت خسارت اقدام نمایند.

علی‌بخشی تصریح کرد: خسارت‌های جانی و مالی بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب که هنگام مراجعه و بازدید از نمایشگاه دچار خسارت یا حادثه ای شوند، توسط بیمه سینا قابل پرداخت است.

وی با اشاره به اهمیت این رویداد مهم فرهنگی در کشور عنوان داشت: امروزه با توجه به نقش رسانه‌های اجتماعی و تغییر رفتار مخاطبین، نمایشگاه کتاب به یکی از رویدادهای بسیار مهم فرهنگی تبدیل شده است که بیمه سینا دو سال است با هدف حمایت از فرهنگ کتاب و کتابخوانی کلیه عوامل و مراجعه کنندگان به نمایشگاه کتاب تهران را تحت حمایت بیمه ای خود قرار می دهد.

گفتنی است؛ سی‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ است» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ به مدت ده روز در مصلی امام خمینی(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir میزبان علاقه‌مندان است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied