شمانیوز
شما نیوز

بهاره کیان افشار

عکس همسر بهاره کیان افشار لو رفت | بهاره کیان افشار با سرآشپز معروف ازدواج کرد

در شبکه های اجتماعی نواب ابراهیمی بلاگر معروف به عنوان همسر بهاره کیان افشار بازیگر سینما منتصب داده شده است. این خبر به زودی اعلام شد که شایعه است.

عکس همسر  بهاره کیان افشار لو رفت  |  بهاره کیان افشار با سرآشپز معروف ازدواج کرد

 بهاره کیان افشار بازیگر جوان سینمای ایران است.  بهاره کیان افشار تا کنون در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های پخش شده در شبکه نمایش خانگی به ایفای نقش پرداخته است.  بهاره کیان افشار  بازیگر کم کاری است ولی انتخاب‌های درستی دارد. در آخرین روز از جشنواره فجر بهاره کیان افشار با حضور در کاخ جشنواره در برج میلاد از حلقه ازدواجش رونمایی کرد.بهاره کیان افشار به تازگی با نواب ابراهیمی سر آشپز مشهور ازدواج کرده است. که ازدواج با این سرآشپز معروف حواشی بیش نبود. 

 بهاره کیان افشار

نواب ابراهیمی یک دانشجوی رشته عمران بود که تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد هم ادامه داد اما نتوانست صدای درونی خود را نادیده بگیرد و پس از این همه تحصیل در انتها به دنبال عشق و علاقه خود رفت. او آشپزی را انتخاب کرد. از زمانی که جوان بود با ابتکاری که به خرج داده بود ویدئو کلیپ هایی را از خود در حد یک دقیقه ضبط می کرد و آشپزی می کرد و در فضای مجازی منتشر می کرد. این کار را اینقدر ادامه داد که به شهرت رسید. در حال حاضر یکی از برترین آشپزهای ایران محسوب می شود که درآمدی بالا دارد.

بهاره کیان افشار

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied