شمانیوز
شما نیوز

رونالدو

صحبت های جالب مادر رونالدو درباره رابطه پسرش با جورجینا | عکس های نایاب از رونالدو

دولورس آویرو مادر کریس رونالدو در مصاحبه ای درباره زندگی شخصی پسرش و نامزد آرژانتینی وی جورجینا رودریگس صحبت کرده و به حواشی جنجالی پاسخ داده و گفته که همه شایعات درباره زندگی پسرش را رد می کند.

صحبت های جالب مادر رونالدو درباره رابطه پسرش با جورجینا  |  عکس های نایاب از رونالدو

 رونالدو ستاره دنیای فوتبال علاوه بر بازی در این رشته پرطرفدار بیزنس‌های زیادی را در صنعت هتل‌داری، رستوران‌داری و مد و فشن مدیریت می‌کند. رونالدو همچنین چند سال پیش به همراه یکی از دوستانش رستورانی در اسپانیا افتتاح کرده بود و حالا از شعبه جدید این رستوران را در ریاض رونمایی کرد. رونالدو صاویری از افتتاح رستوران جدید خود را در اینستاگرامش منتشر کرد و در توضیح آن‌ها نوشت: غرق شدن در تاریخ و خوراک شناسی در TATEL ریاض در الدرعیه، با منظره‌ای خیره کننده از البجیری و مشرف به الطریف.

رونالدو

همه دنیا می دانند که فوق ستاره دنیای فوتبال در زندگی اش تحت تاثیر مادرش می باشد و به تازگی شایعات مربوط به جدایی وی با نامزد مدلش مطرح شده که با واکنش مهمترین عضو خانواده اش روبرو شده است. مادر کریستیانو رونالدو اخبار مربوط به مشکلات روابط بین فرزندش و جورجینا رودریگس را رد کرده است.رسانه‌های اسپانیایی و پرتغالی ماه گذشته گزارش‌های بسیاری را در خصوص زندگی خصوصی کریستیانو رونالدو منتشر کردند و مدعی شدند که او از مدل اسپانیایی خسته شده است و آنها ممکن است در آستانه جدایی باشند. این شایعات به قدری افزایش پیدا کرد که جورجینا، و رونالدو هر کدام به این موضوع واکنش نشان دادند و آن را تکذیب کردند.

اما حالا دولورس آویروه، مادر کریستیانو رونالدو نیز به این اخبار واکنش نشان داده است. او با شرکت در افتتاحیه فروشگاهی در زادگاهش مادیرا، هر گونه شایعاتی را که در خصوص رابطه پسرش با جورجینا وجود دارد را رد کرد.

او به خبرنگارانی که برای پوشش دادن این رویداد در آنجا حاضر بودند گفت: «هر زوجی با هم بحث می‌کنند، اما آنچه نوشته شده بود دروغ است.»

اولین قرار عاشقانه کریس و جورجینا

جورجینا رودریگس برای اولین بار از ماجرای نخستین قرار ملاقات خود با کریستیانو رونالدو پرده برداشت. این زوج در سال ۲۰۱۶ زمانی که فوق ستاره پرتغالی برای رئال مادرید بازی می‌کرد با هم آشنا شدند.

رودریگس در مورد اولین قرار ملاقاتشان صحبت کرد و ادعا کرد وقتی رونالدو از او درباره بیرون رفتن با او پرسید، او قبلاً غذا خورده بوده اما با این حال، او برای شام با کریستیانو بیرون رفت.

نامزد آرژانتینی رونالدو در این خصوص گفت: «کریستیانو به من گفت می‌خواهی با من برای شام بیایی؟ در حالی که دو ساعت قبل شام خورده بودم، این پیشنهاد را پذیرفتم!»

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس مدت زیادی است که در رابطه هستند. آنها پنج فرزند با هم دارند که دو تای آنها فرزندان جورجینا هستند. این زوج در حال حاضر در ریاض پایتخت عربستان سعودی زندگی می‌ کنند.

آرزوی دولورس مادر رونالدو

دولورس آویرو یکی از طرفداران سرسخت اسپورتینگ است که مدعی شده آرزویش پیش، از مرگ این است که یک نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کند. او علاقه زیادی دارد که این فرد کریستیانیوی ۱۱ ساله، پسر رونالدو، باشد چرا که معتقد است او در این سن از پدرش در همین سن بهتر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied