شمانیوز
شما نیوز

لیونل مسی

لیونل مسی، زندگی حامد آهنگی و لیلا اوتادی را بهم ریخت

صبح امروز دومین قسمت ســریال نیوکمپ از طریق پلتفرم فیلیمو در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

لیونل مسی، زندگی حامد آهنگی و لیلا اوتادی را بهم ریخت

لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن است. مسی اخیرا یک رستوران در بارسلونا خریده است. مسی عاشق همسر و فرزندانش است. در ادامه تصویری از  مسی و همسرش را می خوانید: مسی ۳۵ ساله که با تیم ملی آرژانتین جام جهانی ۲۰۲۲ را فتح کرد، همراه با کیلیان امباپه، فوق ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن، مکس فرشتاپن، راننده هلندی تیم فرمول یک ردبول، آرماند دوپلانتیس، قهرمان سوئدی پرش با نیزه، رافائل نادال، اسطوره اسپانیایی تنیس جهان و استفن کری، فوق ستاره آمریکایی تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز برای کسب جایزه لوریوس نامزد شده‌اند.

صبح امروز دومین قسمت ســریال نیوکمپ از طریق پلتفرم فیلیمو در اختیار مخاطبان قرار گرفت. این ســریال تازه‌ترین تجربه منوچهــر هادی در کمدی‌سازی است و فیلمنامه‌اش را بابک کایدان نوشــته. این دو پیشتر تجربه همکاری داشته‌اند؛ ازجمله فیلم‌های رحمــان ۱۴۰۰، آینه بغل و زندگــی جای دیگری اســت و ســریال‌های تلویزیونی دلدادگان و خوب بد زشت. مطلب امروز به حال و هوای این سریال به همراه امتیازات و ضعف‌هایش اختصاص دارد.

 

ماجرای نیوکمپ در پایین شهر می‌گذرد؛ جایی که یک خانواده شلوغ مشــغول گذران زندگی هستند. هر کدام از اعضای خانواده مسئله‌ای دارند؛ یکی حامد آهنگی هنرور است و عاشق سینه چاک لیلا اوتادی! روی او تعصب دارد و اجازه نمی‌دهد کســی به این بازیگر چپ نگاه کند. دیگری بهاره افشــاری بوکسور اســت و اهل دعوا...پدر خانواده حسن معجونی و فرزندانش حامد آهنگی و ایمان صفا روی نتیجه مساوی مسابقه ایران و آرژانتین در جام جهانی که سال 1393 انجام شد، شرط بسته‌اند. تا دقیقه نود اوضاع بر وفق مراد است تا اینکه مسی در وقت‌های اضافه زهر خود را می‌ریزد... این همه ماجرا نیست که خب می‌توان سریال را دید و از اتفاقات دیگرش مطلع شــد. این اشاره را کردیم تا بگوییم نیوکمپ ایده‌های زیادی دارد که در قسمت اول و دوم، خیلی از آن‌ها به خدمت فضای کمدی سریال آمده‌اند. مهمترین ایراد این قسمت، به زمان طولانی‌اش برمی‌گردد که برای یک ســریال کمدی زیاد است و در برخی لحظات با افت قصه و نیز شــوخی‌ها مواجه می‌شود. سکانس بازی ایران و آرژانتین جذاب بود اما از این ایده می‌شــد استفاده بهینه‌تری کرد.

نیوکمپ جزو سریال‌های پربازیگر است که برخی سابقه بازی در آثار کمدی داشــته‌اند و برخی نه. حامد آهنگی پس از شهرت به واسطه «خندوانه» به عنوان یک کمدین بامزه و محبوب جای خود را میان مخاطبان باز کرد و پس از مسابقه «جوکر» نیز بیش از پیش محبوب شد. ایمان صفا هم از چهره‌هایی بود که پس از «جوکر»، نامش بر سر زبان‌ها افتاد و مورد توجه قرار گرفت. حضور این دو بازیگر در کنار یکدیگر، توقعات را از «نیوکمپ» بالا برد، اما بنابر آن چه در قسمت اول سریال دیدیم، این بازیگران در نقش دو برادر، در موقعیت‌های جذاب و خنده‌داری قرار نگرفتند و نتوانستند بار کمدی سریال را به دوش بکشند. حسن معجونی هم مانند بسیاری از کاراکترهایش نقش شخصیتی بی‌خیال، بی‌تفاوت و خونسرد را برعهده دارد. بهاره افشاری هم در نقش دختر ورزشکار خانواده با روحیه‌ای جدی و خشن، کاراکتر بامزه‌ای ندارد. هنوز بعضی از بازیگران سریال وارد قصه نشده‌اند، اما فعلا در قسمت‌های ابتدایی نمی‌توان، از بازی بازیگران این مجموعه به عنوان نقطه قوت آن یاد کرد.

با مراجعه به شبکه‌های اجتماعی هم می‌توان پی برد مخاطبان سریال نیوکمپ را دوست نداشتند و در میان نظرات به ندرت کامنت مثبت دیده می‌شود. نیوکمپ در مجموع سریالی است که فقط می‌توان با آن سرگرم شد و اگر چندان سختگیر نباشیم قدرت ایجاد لبخند بر لب را دارد. موســیقی سریال هم برگرفته از ترانه‌های شــاد قدیمی و جدید است و کارگردان با این تمهید قصد داشته فضای اثرش را سرخوشانه‌تر کند که خب خیلی موفق نبود. حساب سخت‌پسندها اما کاملا جداست و باید دید ادامه سریال چگونه پیش می‌رود؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied