شمانیوز
شما نیوز

فلورا سام

عکس دیده نشده از فلورا سام و همسرش | این عکس بعد از فوت همسر فلورا سام لو رفت

فلورا سام متولد ۱۲ آبان ۱۳۴۴ در شیراز است ،وی نویسنده و بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون است. او در سال ۱۳۶۳ با مجید اوجی، تهیه کننده ازدواج کرد و در سال ۱۳۶۶ با انتخاب رشته نمایش وارد دانشگاه تهران شد.

عکس دیده نشده از فلورا سام و همسرش | این عکس بعد از فوت همسر فلورا سام لو رفت

فلورا سام بازیگر ، نویسنده و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. فلورا سام در سال 1363 با مجید اوجی، تهیه کننده ازدواج کرد و در سال 1366 با انتخاب رشته نمایش وارد دانشگاه تهران شد. فلورا سام و همسرش مجید اوجی یک فرزند به نام فریال دارند.فلورا سامدر فیلم شیخ مفید به عنوان بازیگر ظاهر شد و تاکنون متن تله فیلم‌ها و سریال‌هایی چون اگه تو نبودی، لاله‌ها، اگه رسیده باشی، روشنایی دریا و حماسه ماندگار را نوشته است.

فلورا سام

همسر او مجید اوجی به عنوان بازیگر و نویسنده در مجموعه‌های تلویزیونی «همسایه‌ها»، «نشانی» و «ماه‌عسل» حضور داشته است.

فلورا سام

مجید اوجی درگذشت

مجید اوجی  مدتها بدلیل بیماری و سرطان لنف تحت درمان بود و شامگاه جمعه ۱۷ آبان بر اثر حمله قلبی درگذشت.

فلورا سام

ماجرای آشنایی مجید اوجی با فلورا سام

فلورا سام  درباره آشانایی اش با مجید اوجی میگوید : حدود سال 1359 که من دانش آموز دبیرستانی بودم، تلویزیون اطلاعیه ای مبنی بر تشکیل کلاس های تئاتر در شیراز پخش کرد و من هم به علت علاقه ای که به این حوزه داشتم، در این آزمون شرکت کرده و پذیرفته شدم.

در آن زمان زنده یاد مجید افشاریان سرپرست گروه بود. وقتی انقلاب فرهنگی رخ داد، آقای اوجی دانشجوی دانشگاه تهران بود و به علت این اتفاق به شیراز برگشته بود و چون اطلاعات بسیاری در این زمینه داشت، به عنوان کمک استاد به این گروه پیوست. باب آشنایی ما از آن زمان آغاز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied