شمانیوز
شما نیوز

این شایعه کشور را به هم ریخت | اینترنت در کشور قطع می شود؟

اظهارات یک مقام مسئول در وزارت آموزش و پرورش درباره قطعی ۱۰ روزه اینترنت در زمان برگزاری امتحانات دانش آموزان بازتاب گسترده‌ای به همراه داشت.

این شایعه کشور را به هم ریخت | اینترنت در کشور قطع می شود؟

به گزارش شمانیوز: هنوز از تذکر جدی حجت الاسلام حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران به مسئولان و مدیران درباره مراقبت در اظهار نظر زمان زیادی نمی گذرد. امام جمعه موقت تهران هشدار داد که جامعه ظرفیت ابتلا به حواشی را ندارد.

اما امروز « محسن زارعی» ، « رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش» در نشست تشریح فرآیند برگزاری امتحانات نهایی خرداد از قطع اینترنت بین‌الملل از ۵ تا ۳۰ دقیقه پس از شروع امتحان به مدت ۱۰ تا ۱۱ روز در مدت زمان برگزاری امتحانات نهایی خبر داد.

این خبر بازتاب گسترده ای در فضای مجازی و محافل خبری در پی داشت. 

درهمین حال، این اظهارات واکنش برخی ازمسئولان در وزارت خانه های آموزش و پرورش و ارتباطات و فناوری را هم برانگیخت.

«رضا مراد صحرایی» سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره احتمال قطعی اینترنت در ایام امتحانات نهایی گفت: «قطع 10 تا 10 روزه اینترنت هم زمان با برگزاری آزمون نهایی مدارس تکذیب می‌شود. این گزینه بررسی شد، اما تصمیم گرفته نشد و چنین برنامه‌ای وجود ندارد.»

«محمداحسان خرامید»، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در واکنش به اظهارات رئیس مرکز ارزش‌یابی آموزش و پروش گفت: «همان‌گونه که سال قبل هم اعلام شد، وزارت ارتباطات برای هیچ آزمونی حتی یک دقیقه هم اینترنت را قطع نخواهد کرد.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied