شمانیوز
شما نیوز

قیمت خودرو

ترمز رشد قیمت خودرو در بازار کشیده شد

بازار سایپایی‌ها امروز 24 اردیبهشت 1402 سمت و سویی کاهشی داشت و افت قیمت در این بازار به یک تا هفت میلیون تومان رسید.

ترمز رشد قیمت خودرو در بازار کشیده شد

ارزیابی بازار نشان می دهد، بازار خودرو امروز روز آرامی داشت و این آرامش بیش از پرطرفدارهای ایران‌خودرو در میان محصولات سایپا دیده می‌شد. به گفته فعالان بازار خودرو تداوم آرامش در بازار دلار عمده دلیلی است که موجب شد تا بازار خودرو شکل کاهشی به خود گیرد. براساس رصد بازار امروز «شاهین»، «کوییکR » و «تیبا صندوقدار» با کاهش 7 میلیونی بیشترین اقت قیمت را به خود اختصاص دادند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار633 میلیون تومان شد و افت 7میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R» در بازار 374 میلیون تومان شد و افت 7 میلیونی را تجربه کرد. «کوییک معمولی» هم در بازار 368 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت 3 میلیونی در بازار داشت. اما در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 363 میلیونی قیمت گذاری شد و افتی 7 میلیونی را تجربه کرد، «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 365 میلیون تومان دست به دست شد یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم در بازار 360 میلیون تومان قیمت‌ خورد و تغییر قیمت داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied