شمانیوز
شما نیوز

بانک رفاه کارگران

طرح "رفاه فردا" بانک رفاه کارگران، طرحی برای حمایت از مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی

با هدف حمایت از مستمری‌بگیران و مقرری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، طرح "رفاه فردا" بانک رفاه کارگران رونمایی شد.

طرح "رفاه فردا" بانک رفاه کارگران، طرحی برای حمایت از مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، تمامی مستمری‌بگیران و مقرری‌بگیران تحت پوشش این سازمان و بستگان درجه یک آنان (پدر، مادر، همسر، برادر، خواهر و فرزندان) مشروط به دارا بودن حساب نزد بانک رفاه کارگران، می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند. 

بر اساس این گزارش، سپرده‌گذاری در این طرح در دو قالب "سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت" و "سپرده قرض‌الحسنه جاری" انجام می‌شود که در سپرده‌های بلندمدت علاوه بر پرداخت سود به این سپرده‌ها، تسهیلات به میزان 3، 6 و 8 برابر میانگین مانده سپرده‌های بلندمدت مشتری با نرخ سود 2 درصد کمتر از نرخ‌های مصوب و بازپرداخت حداکثر 60 ماه پرداخت می‌شود. 

تسهیلات پرداختی به سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری نیز به میزان 2 تا 8 برابر میانگین مانده حساب جاری در دوره سپرده‌گذاری با نرخ سود 2 تا 17 درصد و بازپرداخت حداکثر 48 ماه انجام می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این طرح به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مراکز ارتباط با مشتریان بانک (فراد) با شماره 8525-021 تماس حاصل کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • S.M

    سلامتی شما..
    من وام میخوام ضمانتم حساب حقوقی باک رفاه شهرمون