شمانیوز
شما نیوز

بانک مسکن

پیام تبریک سرپرست بانک مسکن به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

همزمان با 27 اردیبهشت، روز روابط‌عمومی و ارتباطات، سرپرست بانک مسکن در پیامی ضمن گرامیداشت و تبریک این روز، بر اهمیت نقش و جایگاه و همچنین اثرگذاری فعالیت روابط عمومی‌ها تاکید کرد.

پیام تبریک سرپرست بانک مسکن به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن طی پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را به همه فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی تبریک گفت.

پیام سرپرست بانک مسکن بدین شرح است:

روز روابط عمومی فرصتی مغتنم برای قدردانی و ارزش‌گذاری بر کار تلاشگران عرصه ارتباطات است که با اقدام و عمل خود مسیر راه را روشن و هموار می‌کنند.

روابط عمومی‌ها در دنیای امروز به مدد ارتقای روز افزون فناوری‌های ارتباطی و رشد فکری آحاد بشری، بسیار توسعه یافته و از جمله مجموعه‌های پیشرو در هر سازمانی محسوب می‌‌شوند.

امروزه روابط‌ عمومی‌‌‌ به عنوان یک علم دارای الگو و روش و معرفت شناسی بوده و بستری برای بیان نظرات و بروز ابتکارات و شکوفایی استعدادهاست و در عملکرد رو به رشد سازمان‌ها بسیار تاثیرگذار است؛ بنابراین فعالیت در این عرصه هر چه پویاتر و مبتکرانه‌تر باشد، بالندگی و شکوفایی بیشتری برای یک سازمان و به ویژه کارکنان به ارمغان خواهد آورد.

بر همین اساس شایسته است که ارتباطات با مردم و دیگر سازمان‌ها گرم و دغدغه‌مند و آکنده از مهر و تجلی صفات حسنه باشد؛ چه اینکه روابط عمومی نه تنها برای منافع یک سازمان بلکه برای تامین اهداف مورد قبول یک جامعه تلاش می‌کند و دارای یک مسوولیت اجتماعی بزرگ است.

بانک مسکن به عنوان یک بانک مردمی و خوشنام در عرصه خانه‌دار کردن به‌ویژه قشر کمتربرخوردار گام‌های عملیاتی مهمی برداشته و با سرلوحه قرار دادن مسوولیت اجتماعی بزرگ خود همچنان در این عرصه تلاش می‌کند. تامین مالی طرح «مسکن مهر» و متعاقب آن «طرح نهضت ملی مسکن» از جمله اقدامات بانک مسکن در این راستاست. با این اوصاف اطلاع‌رسانی دقیق و روزآمد و آگاهی هر چه بیشتر آحاد مردم از اقدامات و خدمات بانک می‌تواند مسیر را برای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و رسیدن به اهداف عالیه بانک و دولت، هموارتر سازد.

اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی مدیران، مسوولان و کارشناسان و همه دست ‌اندرکاران پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied